• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl

Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Micah

“Je gaat er niet heen, Micah,” klinkt de dominante stem van mijn vader door de woonkamer. Ik zucht diep en kijk mijn vader recht aan. Mijn vader is deze man allang niet meer daarnaar gedraagt hij zich niet. Ik ben een deel van zijn eigendommen, hij wilt bepalen wat ik doe en dat botst keer op keer. Vandaag botst het dus weer. Vermoeid kijk ik hem aan.
    “Ik wil het niet hebben, Micah,” zegt hij streng.
    Ik haal lichtelijk ongeïnteresseerd mijn schouders op. Achter me hoor ik de deur van de zitkamer open gaan en niemand minder dan mijn ‘lieve zusje’ Ella komt binnen. Met een grote grijns gaat ze op de bank zitten. Geïrriteerd kijk ik naar haar grote grijns.
    “Heb je het weer voor elkaar?” vraagt ze met een klein lachje.
    Argh, ik kan dat kind wel wurgen en ik ben zeker niet de enige in het gezin. Voordat ik een hatelijke opmerking naar Ella kan maken zorgt mijn vader dat er zo’n opmerking naar mij wordt geslingerd.
    “Micah, je gaat je gewoon voorbereiden op school,” beveelt hij mij. “Je gaat niet naar een feest, je zit op school om te leren, daarna ga je de advocatuur in en je volgt mij op. Punt uit. Anders word je net zo als Alejandro.”
    Bij die laatste naam voel ik de tranen achter mijn ogen springen. Altijd, echt altijd moet hij hem erbij halen. En waarom? Dan weet niemand. Het lijkt wel alsof hij er zelf geen last van heeft dat zijn zoon is vermoord. Hij vindt het Alejandro’s eigen schuld. Dat is toch niet te geloven. Witheet kijk ik hem aan.
    “Ik eindig nog liever zoals Alejandro, in dienst van het land, dan dat ik jouw bedrijf moet runnen. Jandro trok ten minste wel zijn eigen plan.”
    Ik draai me woest om en loop de kamer uit. Net voordat ik de deur achter me sluit hoor ik mijn vader nog roepen.
    “En dat plan werd zijn dood, net als jouw plan.”
    Zo hard mogelijk gooi ik de deur achter me dicht en ik storm de trappen op richting mijn kamer. Buiten hoor ik de lachende stemmen van mijn andere zussen. Waarschijnlijk hebben niet alleen zij maar ook de rest van de buurt onze ruzie gehoord. Altijd wanneer hij thuis is hebben we ruzie. Geen kleine akkefietjes maar echte ruzies. Op de dagen dat hij dan ook thuis is moet ik me kleden naar zijn smaak van mijn moeder. Alles om zijn ego te strelen dus dan loop ik hier in mijn beige chino en mijn blauw-wit gestreepte overhemd. Bah. Met een zwaai gooi ik mijn kamerdeur op en ook weer dicht en ik laat me zuchtend op mijn bed ploffen. Voor het raam, op een hangetje, hangt mijn kostuum. Gina had hem voor mij gekocht omdat ik de hele vakantie zo nodig een studie Engels moest volgend. Gina studeert al dus zij had vrije tijd, al heb je die nooit met mijn vader om je heen. Ik zal dan ook blij zijn als ik geen vakanties meer heb, dat betekend dat hij ook minder thuis is. Mijn ogen glijden over het kostuum. Nou ja, veel stof is er niet. Alleen het witte ‘rokje’ met gouden randen en mijn gouden armbanden. Meer stelt het niet voor. Ik weet niet wat Gina dacht dat ik daar ging doen maar ik neem hier genoegen mee. Met enige tegenzin, want voor mij is het feestje eigenlijk al helemaal verspest, trek ik het kostuum aan. Even laat ik mijn vinger over de tattoo op de zijkant van mijn borstkas gaan. Normaal laat ik beide nooit zien. Ze zijn voor mij maar blijkbaar dacht Gina daar anders over. Zachtjes zucht ik en ik schud met mijn hoofd. Niemand weet überhaupt dat ik een broer had. Één groot geheim, schande voor de familie maar wel mijn halfbroer. Voor de spiegel in mijn badkamer doe ik nog een hopeloze poging om mijn bruine krullen te fatsoeneren. Net wanneer ik de kamer uit wil lopen komt mijn vader naar binnen. Opnieuw begint hij te schreeuwen dat hij het niet wilt hebben. Uit woede gooi hij de fotolijstjes van mijn dressoir. Van de grond pakt hij een stuk glas en dreigend loopt hij op me af. De man is tot mijn grote spijt veel sterker dan ik ben en hij pakt mijn pols vast en draait hem om. Op mijn onderarm zet hij een grote streep met het glas.
    “Ik zal nooit naar jou luisteren,” sis ik in zijn oor. Het is waar. Lichamelijke acties doen geen pijn, ik ben namelijk verdoofd van woede. Waar hij me nu ook bewerkt met een stuk glas, het zal allemaal geen pijn meer doen. Ik duw hem opzij en storm de trappen af naar beneden. Woedend ga ik in de auto zitten en vanonder de bijrijdersstoel tover ik een EHBO doos te voorschijn. Inmiddels, handig verbind ik mijn rechteronderarm. Gelukkig mijn rechter, die man weet niet eens dat ik linkshandig ben. Zuchtend start ik de auto wanneer Gina op het raam klopt.
    "Ik breng je wel," zegt ze en ze bonjourt me uit de auto.
    Braaf ga ik aan de bijrijderskant zitten en ze rijd weg, zonder ook maar één woord te zeggen. Ze weet precies wat er daarnet is gebeurd.

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 10:08 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Mijn topics]

Your make-up is terrible

[Abo]

Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Op weg naar het huis van Bas zit Sarah in een stuk door te praten over de jongen die ze in Australië heeft ontmoet afgelopen vakantie. Er is echt geen speld tussen te krijgen. 'Sarah,' zucht ik als voor de zoveelste keer begint over hoe mooi zijn ogen wel niet zijn. 'Heb je überhaupt zijn telefoonnummer wel of zoiets?' vraag ik. Sarah kijkt me verschrikt aan. 'Godsamme nee!' vloekt ze waarna ze een bedenkelijk gezicht trekt. 'Ik zoek hem wel op op facebook'. Ik grinnik even, 'stalker'. Sarah kijkt me beledigd aan. 'Ik ben géén stalker,' protesteert ze. 'Het was maar een grapje,' grinnik ik, 'richt je nu maar weer op de weg voordat we een ongeluk krijgen'. Ze werpt me even een geïrriteerde blik toe maar richt haar aandacht wel weer op de weg, zonder nog een woord te zeggen over die jongen.
    Niet veel later komen we al aan bij het huis van Bas. 'Moet ik echt mee?' vraag ik nog aan Sarah. Ze sleurt me uit de auto wat ik als een ja beschouw. Helaas. Als we binnenkomen merk ik gelijk dat het nog niet superdruk is. Ik zucht even. Het is toch juist de bedoeling dat je fashionably late komt bij feesten?
    'Ik ben zo terug,' zegt Sarah ineens en een paar seconden later is ze weg. Ik kijk om me heen en besluit gelijk om me nooit meer door Sarah te laten over te halen naar zo'n soort feest te gaan. Ik loop rond zonder echt op te letter waar ik loop waardoor ik tegen iemand opbotst. Gelukkig behoud ik makkelijk mijn evenwicht en val ik niet op de grond.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Joshua Liam "Josh" Jefferson

De cola guts over mijn hand als er iemand tegen mij opbotst.
    "The fuck?" schreeuw ik boos. "Kun je niet uitkijken?"
    Ik kijk rond om degene te vinden en kijk recht in de ogen van een meisje.
    Mijn blik glijd even langzaam over het meisje en ik moet moeite doen om een grijns te onderdrukken. Eigenlijk hield ik meer van meisjes die wat meer uitdagend waren, maar deze meid was erg makkelijk naar bed te krijgen. "Gaat het?" vraag ik op een lieve toon. Ik moest natuurlijk wel iets doen om haar vertrouwen te winnnen.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

'The fuck?' schreeuwt de jongen waar ik tegen opbotste boos. 'Kun je niet uitkijken?'
    Hij kijkt me aan en als zijn blik over me heen glijdt trek ik mijn wenkbrauwen op. 'Gaat het?' vraagt hij. Nu is zijn toon ineens lief. Als ik wat beter kijk zie ik dat de jongen Joshua is. Niet echt een lieverdje, niet dat de anderen dat wel zijn, maar Joshua behoort denk ik wel tot de ergere.
    'Afgezien het feit dat ik hier met jou sta gaat het helemaal geweldig,' antwoord ik sarcastisch waarna ik met mijn ogen rol.

Bas

Als ik ook Amelia drie kussen gegeven heb, schrik ik op van een geschreeuw. Ik kijk op en zie Josh met Skye staan flirten. Oh, daar gaan we. Ik ben benieuwd hoeveel meiden hij van plan is vanavond in bed te proberen krijgen. Ik schraap mijn keel en kruip op tafel zodat iedereen me goed kan zien. Ik fluit op mijn vingers om de aandacht naar me toe te trekken.
    "Oké, even de regels overlopen," begin ik als elk jaar.
    "Niet vechten, niet buiten westen gaan en niet neuken in mijn kamer," lach ik.
    Ik laat mijn ogen even over mijn "vrienden" glijden, tot ik Josh gevonden heb.
    "En Josh?" roep ik er nog achteraan. "Blijf uit de buurt van mijn zusters."
    Ze mogen dan wel een heel stuk ouder zijn dan hem, maar volgens mij kan hem dat niet echt schelen. Ik spring van tafel en tap voor mezelf het eerste glas bier uit het vat.
    Laat het feest maar beginnen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Beck Michael Bowen.
    “Hey Mike,” Ik kijk op en zie Cristela naar me kijken met een van haar beroemde glimlachjes op haar lippen en ik trek verbaasd mijn wenkbrauw op. “Hé Cris,”
    Ze zet haar handen op haar heupen en ik grinnik even terwijl we samen naar binnen lopen. “Alles goed?” Ik knik als bevestig en zeg dan op een grappige, jongensachtige toon, “Ja hoor, alles gaat koek en ei. Met jou dan?”
    Natuurlijk hoefde ze niet te weten dat er wel degelijk dingen speelde in mijn leven, dingen die met mijn vader te maken hadden vooral, maar dat zei ik niet tegen haar, dat zei ik bijna tegen niemand.
    We wisten allemaal dat we elkaar eigenlijk niet met onze problemen konden vertrouwen, het leek net Degrassi wel, maar goed.
    Ik had wel wat zin in bier, dus zei ik haar gedag en liep naar één van de biervaten toe, waarna ik een glas voor mezelf vol tapte.
    Met een grote grijns op mijn gezicht had ik naar Bas staan kijken hoe hij op de tafel was gesprongen en Josh ook toe had gesproken. Dat was natuurlijk niet te missen, want iedereen wist hoe Josh was.
    “Leuke speech, al vond Josh die vast niet leuk,” Grijnsde ik, omdat ik het grappig vond hoe de meeste meisjes hem toch wel door hadden.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ik lach hardop om de opmerking van Bas. Langzaam draai ik me weer naar Skylar. "Sorry," begin ik. "Wat zei je?" ik glimlach lichtjes en strijk een pluk haar achter haar oor. "Skytje, wees nou niet zo boos.." grap ik zachtjes terwijl ik met mijn hand door mijn haar ga. Ze kijkt me nijdig aan.

[ Sorry voor kortere stukjes, ipad typt sloom,, ]

Ik kijk op als ik iemand op zijn vingers hoor fluiten.
    'Oké, even de regels overlopen,' zegt Bas die op een tafel is geklommen.
    'Niet vechten, niet buiten westen gaan en niet neuken in mijn kamer,' lacht hij. 'En Josh? Blijf uit de buurt van mijn zusters'.
    Joshua lacht en kijkt me weer aan. 'Sorry. Wat zei je?' glimlacht hij lichtjes en hij strijkt een lok van mijn haar achter mijn oor. 'Skytje, wees nou niet zo boos...' zegt hij terwijl hij met zijn hand door zijn haar gaat.
    Ik kijk hem geïrriteerd aan. 'Noem me geen Skytje,' zeg ik op een iets wat bevelende toon. Waarom moest ik van alle mensen die hier zijn ook weer net tegen Joshua op botsen? Als hij maar niet verwacht dat hij me in bed kan praten. 'Anders ga ik jou Joshie noemen,'

"Noem me geen Skytje," zegt ze op een geërgerde toon. "Anders ga ik jou Joshie noemen." ik glimlach en kijk haar aan. "Als jou dat gelukkig maakt mag dat best." zeg ik lachend. Eigenlijk had ik willen zeggen: Als jij dan met me naar bed gaat, mag dat best. Maar dan zou ze me gelijk een klap in mijn gezicht geven. Ze gaat uiteindelijk wel mee, wist ik.
    Ik pak een flesje bier uit de krat naast me. Ik geef Bas een niet al te harde klap tegen zijn hoofd als hij voorbij komt.

Josh glimlacht. 'Als jou dat gelukkig maakt mag dat best,' zegt hij lachend wat me alleen maar irriteert.
    Hij pakt een flesje bier uit het krat naast hem. Ik twijfel even en besluit er nog maar geen te pakken. Notitie voor mezelf: Niet te veel drinken anders beland ik alsnog bij hem in bed. Nee, dank je.
    Ik zucht zachtjes en haal een hand door mijn haal terwijl ik Josh in de gaten blijf houden. 'Dus eh, heb je een leuke vakantie gehad?' vraag ik uiteindelijk maar.

[Niet te snel, mensjes.]

Bas

Ik schiet in de lach als Josh me een klapje op mijn hoofd geeft.
    Ik schud mijn hoofd en schrik even als ik Beck's stem hoor. Niet staren.
    “Leuke speech, al vond Josh die vast niet leuk."
    Ik haal mijn schouders op en kijk hem lachend aan.
    "Hij kon ermee lachen, en ik heb nog twee broers die hem wat zouden aan doen dus het is wel zo fair dat ik hem een waarschuwing geef."
    Zodra we beiden een biertje hebben, ga ik samen met Beck bij Skylar en Josh staan. Die laatste geef ik op mijn beurt een stomp.
    "Opletten jij," grinnik ik.
    Om hem nog wat meer te pesten, ga ik naast Skylar staan en sla een arm om haar schouder. Ik geef haar een kusje op de wang en kijk grijnzend naar Josh. Mocht hij weten welke gedachten over hem er nu door mijn hoofd gaan, dan zou hij me in mijn gezicht slaan en niet op het hoofd.
    "Mooi kostuum, Skye," zeg ik oprecht.
    Ja, mooi kostuum. Hoewel ik Skye een knap meisje vind, kan ik geen beter compliment verzinnen dat ik nog effectief zou menen ook.

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:20 ]

Micah

Tot mijn grote opluchting heeft Gina de hele rit niet gepraat. Het enige wat ze deed was schelden toen er een gek op hoog tempo de haarspeld bocht onderaan ons huis op kwam. Gina is echt een schat. Ze weet precies wanneer ik wel iemand nodig heb of niet. Heerlijk zo’n zus. Ik frummel een beetje aan het verband rond mijn onderarm. Het irriteert me. Dit is nou al de derde keer deze vakantie dat hij dat deed en waarom? Geen idee. Frustratie denk ik. Ik zucht diep als we voor Bas’ huis stoppen.
    “Kunnen we echt niet omdraaien?” vraag ik zachtjes.
    Gina schudt haar hoofd en ze heeft gelijk. Dan zou ik ons vader alleen maar plezier doen. Dan weet hij dat hij gelijk heeft. Gina buigt zich naar me toe en drukt een kus op mijn wang.
    “Ga nou maar,” fluister ze zachtjes en ze geeft me een klein duwtje.
    Met een diepe zucht open ik de deur en ik druk nog snel een kus op haar wang waarna ik uitstap. Aan het aantal mensen te zien is het feest allang begonnen. Langzaam slenter ik de tuin in opzoek naar Bas. Wel zo beleefd om hem als eerste gedag te zeggen en me te verontschuldigen al is men niet anders gewend. Ik kon altijd te laat. Al snel zie ik hem samen met Skylar en Josh staan. Op het zelfde tempo als daarnet, frummelend aan mijn verband loop ik op de jongens af.
    “Hi,” lach ik nep. Ja, ik heb mijn masker weer opgezet. Problemen verbergen alhoewel mijn masker niet altijd even goed is. Mijn ogen blijven de waarheid zeggen, keer op keer. Om gek van te worden.
    “Sorry dat ik laat ben,” verontschuldig ik me kalmpjes. “Er waren wat-,” Even bedenk ik hoe ik het ga zeggen. “Wat onenigheden.”

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[@Cosette, ik had Beck naar Bas gestuurd :'D]

Quiet the mind, and the soul will speak.