• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Björn Liam Sanford - Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michele

    Net wanneer ik de auto uitstap, zie ik Bas in de voordeur staan. Breed glimlachend loop ik naar hem toe.
    "Ziet er goed uit, meneer... Wat zeiden ze zo'n 2000 jaren geleden tegen mannen die er onweerstaanbaar uitzagen?"
    Ik loop naar Bas toe en druk 3 kussen op zijn wangen.
    "Sorry dat het zo lang duurde, lieverd," zeg ik al gauw.
    "Mijn kostuum was nog niet klaar."
    Subtiel laat ik mijn hand even over de stof van mijn toga gaan en kijk hem lachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cristela Cascata "Cris" Santos
    Ik parkeer de Auto en zie Bas al buiten zijn. "je gaat me toch niet zeggen dat ik de eerste ben he?" vraag ik met een lichte irritatie. Ik haat het om de eerste te zijn op een feest. Ik had later moeten vertrekken maar dan had ik thuis moeten zitten met Papa en zijn nieuwe scharrel en daar heb ik dus echt geen zin in. Ik zucht diep en loop naar bas waar ik hem een stralende glimlach werp. "Leuk dat je weer eens een feest geef"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Iedereen kent elkaar toch? Even voor zekerheid vragen. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [waarom is het altijd zo dat als ik post iemand anders snel eerder is en mijn post verpest ):]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ja, iedereen kent elkaar ^^, en tja, dan moet je even aanpassen ;D]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 22:28 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Beck Michael “Mike” Bowen
    Ik parkeerde de auto strategisch en vlak bij de deur, waardoor ik al een paar personen zag staan en één van die personen was Bas. Het was in ieder geval wel orgineel, maar ze konden niet verwachten dat ik nog een keer zo’n kostuum aan zou trekken. Toen ik de deur van de auto dichtgegooid had, deed ik deze op slot en liep grijnzend naar het groepje toe.
    “Hey Bas, Michele, Cris!” riep ik op een paar meter afstand nog van hun vandaan en stak mijn hand in de lucht, waarna ik al snel bij het groepje kwam te staan en Bas even een vriendschappelijke klap op zijn schouder gaf. “Dit wordt vast weer een gaaf feest!” Een jongensachtige grijns sierde mijn gezicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wilt iemand vertellen wat er is gebeurd en waar ik er voor één post makkelijk in kom?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cristela Cascata "Cris" Santos
    "Hey Mike" zeg ik met een van mijn zeldzame beroemde glimlachen. "Alles goed" ik zet mijn handen op mijn heupen. Ik bekijk de mensen en voel me opeens heel lelijk in mijn kostuum. Bah dat heb ik nooit. Ik wend mijn blik af. Wil naar huis, bij iemand lekker in de armen kruipen . Net zoals papa en dat meisje zouden doen. Maarja ik zal het hiermee maar moeten doen,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amelia
    Met een zucht rijd ik nog een rondje, niet te vroeg willen zijn. Ik houd ervan om wat laat te komen, ben nooit echt een mens geweest om overal te vroeg of op tijd te zijn. Aangezien de scholen morgen weer starten is het verdomd rustig op de straten, geen vele feesten meer, slechts nog ééntje om het einde van de vakantie als een knaller af te sluiten. Zachtjes neurie ik mee met de melodie die uit mijn speakers dreunt en besluit mijn auto dan maar te parkeren, net iets uit het zicht. In het kleine spiegeltje controleer ik nog even of alles er op en top uit ziet, maar stap dan de auto uit. Ik vloek even als ik bijna over mijn eigen benen struikel en hoop hier niet alle aandacht mee op me gericht te hebben. Subtiel sluit ik de autodeuren en loop heupwiegend naar de ingang van het feest toe. Een brede glimlach op mijn gezicht.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mebarak schreef:
    [Wilt iemand vertellen wat er is gebeurd en waar ik er voor één post makkelijk in kom?]


    [Nog niets, lol. Iedereen is zich klaar maken voor het feest.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bas

    Ik ben opgelucht als Michele de eerste is die toekomt.
    "Ziet er goed uit, meneer... Wat zeiden ze zo'n 2000 jaren geleden tegen mannen die er onweerstaanbaar uitzagen? Sorry dat het zo lang duurde, lieverd. Mijn kostuum was nog niet klaar."
    Ik lach zachtjes en geef haar drie kussen terug.
    "Ze zeiden niks en maakten een elegante buiging," antwoord ik met een lachje, waarop ik zelf doe wat ik net zei.
    Ondertussen komen Cris en Beck bijna gelijktijdig aan. Ook Amelia's auto herken ik.
    Ik stuur de gasten naar binnen en vertel hen dat ze zichzelf mogen bedienen of gebruik mogen maken van mijn slaafjes. Ik besluit voor mijn eigen plezier ook gewoon alvast naar binnen te gaan en stuur Aurélie naar buiten om de gasten te ontvangen.
    Ik laat vluchtig mijn ogen over de jongens en meisjes glijden. Ze zien er goddelijk uit.
    "Wie heeft er zin in?" lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michele

    "Ze zeiden niks en maakten een elegante buiging."
    Grinnikend maak ik een buiging.
    "Vooruit dan maar."
    Ik loop naar binnen wanneer hij ons naar binnen stuurt en kijk even rond. Ik kijk om wanneer ik Bas' stem achter me hoor.
    "Wie heeft er zin in?"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Wie geen zin heeft in een feestje van DE Bas, is gewoon gestoord," zeg ik grinnikend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen, morgenochtend post ik gelijk! ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amelia
    "Wie heeft er zin in?"
    "Wie geen zin heeft in een feestje van DE Bas, is gewoon gestoord," Vlug loop ik op de stemmen af en wuif glimlachend.
    "Die mensen, Mich, die zijn niet uitgenodigd." voeg ik toe en wrijf even over mijn polsen. Verdomde armbanden.
    "Nou, the queen has arrived, laat het feestje beginnen." zeg ik ietwat overdreven en loop even op Bas af om drie kussen op zijn wangen te drukken.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 9:52 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ben de hele dag in purmerend dus kan niet reageren]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]