• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:16 ]

    Ik zou liever hieraan meedoen zonder dat het credits kost.
    + is dat EK-gedoe niet al begonnen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Heb je toestemming gekregen van een mod voor het openen van een topic? Ik meende dat je 't eerst zou uitwerken en dat aan Nimh zou sturen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cloelia schreef:
    Ik zou liever hieraan meedoen zonder dat het credits kost.
    + is dat EK-gedoe niet al begonnen?

    Nee het EK begint pas 8 juni.
    Ik vind het een heel leuk idee, maar ik doe er ook liever alleen aan mee als het geen geld kost...


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Eeyore schreef:
    Heb je toestemming gekregen van een mod voor het openen van een topic? Ik meende dat je 't eerst zou uitwerken en dat aan Nimh zou sturen?


    Ze zei niet dat ik het ook nog naar haar moest sturen D:

    Eleos schreef:
    (...)

    Ze zei niet dat ik het ook nog naar haar moest sturen D:

    Dan heb je mijn berichtje in ieder geval niet helemaal goed begrepen denk ik :'D Wij zouden het goed vinden, mits je het éérst zou uitwerken en dat er een mod toezicht zou houden (dus moest je de uitwerking naar ons sturen). Beetje verkeerd begrepen denk ik ;p

    Anyway, misschien is het inderdaad beter om het gewoon zonder geld te doen, of alleen met een prijs voor de winnaar en geen inleg, want er heeft niet echt iemand interesse.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    (...)
    Dan heb je mijn berichtje in ieder geval niet helemaal goed begrepen denk ik :'D Wij zouden het goed vinden, mits je het éérst zou uitwerken en dat er een mod toezicht zou houden (dus moest je de uitwerking naar ons sturen). Beetje verkeerd begrepen denk ik ;p

    Anyway, misschien is het inderdaad beter om het gewoon zonder geld te doen, of alleen met een prijs voor de winnaar en geen inleg, want er heeft niet echt iemand interesse.


    Oh haha ;p
    Maar het leek mij dus ook al een goed idee om het zonder credits te doen. Alleen heb ik dan niet echt een prijs haha c:

    Barnabas schreef:
    Het is wel geld waarmee je speelt en dit vind ik niet helemaal juist op een jeugdsite, om heel eerlijk te zijn. Ik snap sowieso niet dat het voor geld moet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gaisford schreef:
    Lijkt me wel leuk,
    Maar om er nou credits voor de gaan betalen, nee sorry.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaisford schreef:
    Lijkt me wel leuk,
    Maar om er nou credits voor de gaan betalen, nee sorry.

    als je zonder doet Ik wil wel meedoen:Y)

    Misschien kun je het zonder credits doen, wel met punten, maar dat het meer gaat om de eer ofzo? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Edit: Je kunt je nu vrij inschrijven. Het kost geen credits meer c;

    Ik doe mee :Y)


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ik doe mee :3


    Shoganai i ne~

    Ik doe ook mee. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"