oke, sorry alvast voor al mijn gezeur, maar k moet dit gwn ff kwijt.
mijn vriendje met wie ik al een half jaar heb, bijna 7 maanden, is de laatste dagen heel depri, en wilt me niet vertellen waarom. Alleen een vriendin van ons beide weet het, maar die mag het niet zeggen. ik vraag me af waarom hij het haar wel verteld heb, en ik het niet mag weten... Daarbij maak k me ook zorgen dat hij haar leuker vind dan mij
hij heeft haar een tijdje "half-vriendin" genoemd, tot ik liet merken dat ik dat echt niet leuk vond, en nu verteld hij iets dat ik zo graag zou willen weten zodat k klaar kan staan voor m alleen aan haar... dat was ding 1.
Iedereen van mijn vrienden zowat, behalve 2 dan en degene die me eigenlijk niet zo goed kennen, zeuren dat k meer moet eten. terwijl ik vind dat ik genoeg eet, en ook juist wat kilo'tjes eraf wil. maar aan de andere kant snap k ze wel, ik ben zelf ook bang om anorexia te krijgen, want ik vind die thinspo modellen zo mooi, eet onbewust steeds minder, let heel erg op calorien, en concentreer me heel erg op afvallen... dat was ding 2
en als laatste mijn thuissituatie. ik mezelf een tijdje gesneden, maar ben daar ongeveer iets meer dan een half jaar geleden mee gestopt. maar steeds vaker krijg ik de neiging om weer naar het mes te grijpen, haal ik mijn armen open met mn nagels, of kras ligtjes op mijn polsen. daarbij is mijn dorst naar alcohol ook steeds sterker, en ik voel nu al aankomen dat ik alcoholist ga worden. het ergste is, dat ik het niet erg vind. Ik wil gewoon zo graag alcohol, k weet ook niet waarom...
please help me...
(ik sta ook altijd klaar om andere te helpen, stuur maar PB als je een keertje wil praten xx)
We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.