• Dus ik ben te lui om in de oude muziektopics terug te gaan kijken, om nieuwe nummers te vinden! En ik heb nieuwe vrolijke liedjes nodig, zodat ik me niet verveel tijdens het zonnen. Dus daarom ga ik jullie nu de volgende vraag stellen;

    Als jullie in de zon zitten, of gewoon vrolijke (zomer)nummers willen luisteren, welk nummer is dan jullie favoriet? :'D

    Red hot chili peppers for sure!

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 14:23 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik luister altijd heel veel naar The Kooks in de zomer (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Summer Paradise, van Simple Plan en Sean Paul is kind of good.
    Also:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Summer Paradise, van Simple Plan en Sean Paul is kind of good.
    Also:



    Die eerste kende ik, die is inderdaad leuk! Die tweede ga ik trouwens ook even downloaden, hij klinkt vrolijk! Thanks! ;'D

    Normaal ben ik niet van de nederlandse liedjes, maar deze vind ik wel heel goed. En hij blijft de hele tijd in je hoofd zitten ;p (alleen vind ik het filmpje niks, maar daar moet je gewoon even niet naar kijken)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Nimh schreef:
    Ik luister altijd heel veel naar The Kooks in de zomer (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Escritura schreef:
    Summer Paradise, van Simple Plan en Sean Paul is kind of good.
    Also:


    Persoonlijk vind ik Summer Paradise, van Simple Plan en K'naan leuker, maar die ander is sowieso leuk :)


    And that's the way a cookie crumbles :)

    Gewoon goede rock (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Def Tech


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    xD de Lambada


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Sowieso Foals, dat vind ik echt zomermuziek:



    As travars

    Cathedral schreef:
    Sowieso Foals, dat vind ik echt zomermuziek:



    Hey, dit klinkt inderdaad leuk! Thanks! :'D

    Eeyore schreef:
    Gewoon goede rock (cat)


    Ja! Daar ben ik ook wel weer naar opzoek! Ik ben op het moment zeer tevreden met Bon Jovi en The Offspring. En Muse natuurlijk! Heb je nog aanraders? :'D