• Hoihoi!
    Heeft iemand ervaringen met van die kleurspoelingen uit de winkel (Kruidvat etc.)? Ik wil eens zien of het wat is om mijn haren wat donkerder te maken, maar werken die spoelingen ook goed? Na hoe lang is het er uit? En welke zijn het beste om te proberen of kan ik beter meteen naar een kapper gaan?


    ars moriendi

    Hmm, in groep 3 heb ik het met spoeling gedaan. De laatste keer met Henna van De Tuinen en dat beviel mij zeer goed. Succes met zoeken!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Hmm, in groep 3 heb ik het met spoeling gedaan. De laatste keer met Henna van De Tuinen en dat beviel mij zeer goed. Succes met zoeken!

    Thanks! Na hoeveel wasbeurten bleef dat mooi?


    ars moriendi

    Ik haal het eens in zoveel tijd ook gewoon bij de Kruidvat. Werkt prima hoor, veel beter voor je haar dan verf :'D Ik heb zelf midden blond haar en haal altijd één tint lichter. Eigenlijk gaat het er bij mij echt niet uit, ik haal gewoon nieuwe als ik mijn uitgroei (die je amper ziet eigenlijk) te groot vind worden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik Kleur Best Vaak Mijn Haar En Haal Dat Ook Gewoon Bij Het Kruidvat,Ik Kleur Het Meestal Donker,Ik Heb Middenbruin Haar En Kleur Het Meestal Zwart Of Japans-Zwart En Ik Vind Het Best Pria Werken,Hope This Helped xx:)


    Meow. Now you know how to speak 'cats'.

    Nimh schreef:
    Ik haal het eens in zoveel tijd ook gewoon bij de Kruidvat. Werkt prima hoor, veel beter voor je haar dan verf :'D Ik heb zelf midden blond haar en haal altijd één tint lichter. Eigenlijk gaat het er bij mij echt niet uit, ik haal gewoon nieuwe als ik mijn uitgroei (die je amper ziet eigenlijk) te groot vind worden.

    Ik doe het dan niet vaak, maar het werkt wel goed hoor.
    Normaal gezien blijft het ongeveer 18 wasbeurten erin zitten, maar het vervaagt gedeeltelijk. Na drie maanden is het zeker uit, maar het blijft wel altijd hangen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Bedankt! Heb je ook speciale kleurspoelingen voor highlights? *Dat zal wel niet, I know, maar ik stel de vraag toch..*


    ars moriendi

    Ik denk dat het tijd is dat ik naar bed ga...als ik "kreunen" lees in plaats van "Kleuren", zijn mijn ogen vermoeid(no_chears)


    OT: Ik zou het niet echt weten trouwens...naar de kapper zou ik niet gaan, dan betaal je je blauw :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De kapper is inderdaad erg duur, ik zou de mensen bij kruidvat zelf om raad vragen. Gebruiken je vrienden ook kleurspoeling? Dan zou je hen natuurlijk ook kunnen vragen.

    Ik ga nu slapen denk ik, ik ben vet moe en ik moet eigenlijk maar eens gaan slapen. ^^
    Succes met het verkrijgen van informatie over kleurspoeling ^^


    26 - 02 - '16

    Kuyt schreef:
    Bedankt! Heb je ook speciale kleurspoelingen voor highlights? *Dat zal wel niet, I know, maar ik stel de vraag toch..*

    Highlights is bleken en geen kleurspoeling ;] Ookal zit er in een kleurspoeling ook bleekmiddel, maar dan in minder grote mate. Vandaar ook dat je altijd nog een gloed van de kleurspoeling behoud.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb mijn haren eens een wat donkerder en rodere tint gegeven met een kleurspoeling, ik vond het zelf erg leuk. Ik weet niet precies wanneer het eruit was omdat het vrij dicht tegen m'n eigen kleur aan zat, maar toch zeker een paar maanden kon je het zien (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zal alleen geen kleurspoeling gebruiken als je heel blond bent.
    Dat gaat er niet zo snel uit.
    Bij mij is het naar 14 maanden er eindelijk uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Vandersteen: Aah oké! Maar ook gewoon afzonderlijke donkerdere plukken lukken denk ik niet dan? Want daarvoor zal je wel gewoon naar de kapper moeten..? Ik ben echt zo'n no-nothing op dit gebied..
    @Hobbiton: Ik wil het dus ook misschien ofwel wat lichter of wel wat donkerder maken! Zit nog een beetje te twijfelen wat ik nu ga doen.. =)
    @Buddy: Ik ben een lichte brunette, dus dat moet geen probleem zijn =)


    ars moriendi

    Uhm misschien moet je eerst uitwasbaar proberen ipv meteen permanent die langer blijft zitten. Uitwasbaar is er zo uit, na een stuk of 6 wasbeurten :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Bij mij verkleurt het altijd meer dan dat het er echt uit gaat :p vooral wanneer ik weer een rode spoeling heb gebruikt.

    Zit er trouwens niet een Brainwash-kapper bij je in de buurt? Die doen het voor 15 euro (dus dat is ongeveer even duur als wanneer je er 1 in de winkel haalt)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik had een of twee keer die kleurnuances van... L'Oreal of zo iets. Het laat je haar er gezond en glanzend uit zien, en heeft het een bepaalde gloed, maar maakt het niet heel donker of zo iets. Je moet dicht bij je eigen kleur blijven. Je ziet het er niet uitgaan, zo geleidelijk en onopvallen is/gaat het.


    Food.