• Ik zometeen werken en dan moet ik een lange broek aan + een zwart shirt... En het is zo heeeeeeet... :[

    Hebben jullie ook (nu, heel even) last van de hitte?

    Edit: ik ben nu al klaar hoor ;]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:03 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hoe was het werk? (: Niet doodgegaan?
    Ik blijf zeoveel mogelijk binnen. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Hoe was het werk? (: Niet doodgegaan?
    Ik blijf zeoveel mogelijk binnen. :Y)

    Nou, ging wel. Alleen de containers (niet die dingen die jij bedoelt, maar vierkante dingen waar dozen met de producten opstaan) werkten niet echt mee als ze buiten stonden. Dinsdag kon iemand ookal niet meer een container met bier van zijn plaats halen. En das echt erg...
    Maar verder ging het wel. Ik had trouwens erg veel medelijden met de jongen die buiten alles moest opruimen. Maar die was zo slim geweest om zijn Jumbo-polo uit te doen (nee, hij liep niet halfnaakt rond, hij had nog een wit shirt eronder aan).


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben het soort mensen dat geen korte broek naar school durft te dragen dus ik heb het warm met dit weer in mijn lange broek zeg, een windje zou wel fijn zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oooh, dat had ik gister ook. Maar ik werk in de AH, dus daarbinnen is het altijd heerlijk koel.:9~ Maar toen ik er heen fietste verging ik bijna van de hitte lol.
    Succes!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh, lol je bent al klaar. Maar goed at least you survived*O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Athalie schreef:
    Oooh, dat had ik gister ook. Maar ik werk in de AH, dus daarbinnen is het altijd heerlijk koel.:9~ Maar toen ik er heen fietste verging ik bijna van de hitte lol.
    Succes!

    Ja, ik in de Jumbo, maar als je naar buiten moet, krijg je echt een klap in je gezicht van de hitte. Of jij hebt geluk en hoeft nooit naar buiten...

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 14:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive