• Ik zometeen werken en dan moet ik een lange broek aan + een zwart shirt... En het is zo heeeeeeet... :[

    Hebben jullie ook (nu, heel even) last van de hitte?

    Edit: ik ben nu al klaar hoor ;]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:03 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb donderdag en gister stage moeten lopen in sowieso een lange broek en zwart shirt en ik moest gister (heb ik weer) helpen bij het bijtwerk. Dus mocht ik ook nog eens in dit belachelijke weer in een dik bijtpak rondrennen om vervolgens aangevallen te worden. So yeah, I know whatcha mean.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik weet wat je voelt. Ik moest dat gisteren ook. In een lange broek, dichte schoenen en een dikke polo. En mijn baas komt aan in een rokje en een blouseje. Are you kidding me? D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hele dag buiten gevoetbald. Wat blijkt, ik ben lichtelijk allergisch voor de zon (cat). Kijk dát is niet leuk.


    The odds are néver in our favor.

    Ik hou van dit weer :'D
    Zolang ik gepaste kledij heb, is het voor mij geweldig. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Alucard schreef:
    Ik heb de hele dag buiten gezeten en heb het nu zo heet dus ik zit binnen. ^^
    Maar succes!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Lol, ik kom net terug.
    Iedereen was echt superlam en bij het spiegelen (producten naar voren zetten, zodat de klant er beter bij kan) ging het al helemaal sloom... ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gelukkig kan ik gewoon naar mijn werk dragen wat ik wil :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben verbrand -.-" maar ik had verder wel een leuk dagje op de mangege c:
    Veel succes met werken ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik snap je volkomen. :')
    Het blootste dat ik op stage mag komen is in een 3/4e broek met een t-shirt. Topjes, short, rokjes.. Allemaal verboden. Gelukkig mogen open schoenen wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moest vandaag ook heel de dag buiten werken met een lange zwarte broek en een
    wit hemd + een voorbind schort, ik ging dood


    Let us die young or let us live forever.

    McZed schreef:
    Ik hou van dit weer :'D
    Zolang ik gepaste kledij heb, is het voor mij geweldig. :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik moest vandaag van 9 tot 5 werken. Lange broek aan, donkerblauw shirt, geen airco, echt, ik ging dood daar, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha, heb tot nu toe altijd in een lange broek gelopen :'D.
    Ik voel me niet echt op m'n gemak in erg korte kleding. Rokken gaan nog wel, maar heb alleen thermoleggings en da's nog erger dan een broek met dit weer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pour you, but I see you survived? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb eigenlijk al wel weer zin in de herfst (cat)


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.