• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel:
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 11:17 ]


    El Diablo.

    Quinn

    Wanneer ik de reactie van Sebastian opmerkte, beet ik op de binnenkant van mijn wang zodat ik geen hatelijke opmerking zou maken, waar ik overigens erg veel zin in had.
    "Ik hoop dat je blij bent nu," Zei zacht ik en wandelde naar buiten waarna ik hard de deur achter me dicht sloeg.
    Rachel was nergens op de gang te bespeuren, dus besloot ik maar om een drankje uit de automaat te halen.
    Ik duwde wat geld in de automaat en haalde wat cola er uit waarna ik me met een diepe zucht omdraaide en tegen de automaat leunde.
    Sebastian kon soms toch zo'n eikel zijn, al had ik er persoonlijk geen last van.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    En daar gaat nummero 2.
    Ik zucht, en kijk voor me uit.
    Waarom was ik ook alweer hier?


    El Diablo.

    ( rachel is bacj miss. Kan will ofzo haarzoeken ze zit om het beokje op de gang)
    Rachel
    Waarom ded hij dit? Door mijn opmerkingen? Ik snapte niet waarom finn zo reageerde, ik kon niet eens praten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( sorry voor typgebrek maar zit op ipad en sosm reageert hij niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Toen ik gesnik hoorde op het einde van de gang, besloot ik om er naar toe te wandelen.
    "Rachel?" Vroeg ik voorzichtig toen ik mijn hoofd om het hoekje stak. "Gaat het?"
    Het was een domme vraag, maar ik was niet echt gewend om vriendelijk tegen haar te doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik hoorde quinns stem, ook voor het eerst dat zij aan me vroeg hoe het ging. " wat denk je nou" snik ik misschien een beetje te bot. " soory ik kan er eeven niet emeer tegen dat finn zijn vrienden eerder geloof"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [@NightShot heb je mijn bericht bij het rollentopic al gezien?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( finnnnnnn)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nu wel =P ]


    El Diablo.

    [Mag ik misschien een samenvattig??]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Euh, het belangrijkste dat je moet weten van Finn is dat hij het heeft uitgemaakt met Rachel.
    Omdat hij had gehoord van het hele footballteam een zijn 2 beste vrienden Sebastian en Puck dat ze vreemdging met ene Richard Crowley..]


    El Diablo.

    ( en sebas en rachel hebben gevochten)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik ging naast haar op mijn knieën zitten en keek haar onwennig aan.
    "Ik geloof dat ik bij jou nog in het krijt sta," Glimlachte ik naar haar en bedoelde op vorig jaar dat ze, net als iedereen, er voor me was wanneer ik het het meeste nodig had. "Als je wilt kan ik altijd met hem gaan praten?"
    Ik legde aarzelend een hand op haar schouder.
    "Ik denk dat hij wel naar me zal luisteren."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Schuester /Purplecandy / moet even reageren. Dan kunnen we beginnen met de les
    ^^.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    ( die is off)
    Rachel
    Toen ik wou praten schreeuwde hij dingen naar me, maar bedankt" een nieuwe waterval stromden over mijn gezicht.
    " alleen omdat ik sebastiaan uitgescgolden had". Ik staarde naar. Mijn handen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan