• Het verhaal:
    Long beach is een middelgrote stad in Californië met een plaatselijke universiteit die goed aangeschreven staat, ieder jaar schrijven er zich weer een hoop mensen in voor een plaats op de campus. Slechts een selecte groep mensen heeft genoeg capaciteiten voor een plaatsje op de campus. Een plaats op de campus betekent echter wel leven in luxe en les op de vooraanstaande universiteit. De studenten wonen in grote studentenhuizen met alle voorzieningen binnen handbereik op het eerste gezicht dus een universiteit als ieder ander. Zoals jullie vast wel weten schijn bedriegt. Onder de normale studenten hebben zich namelijk een paar bovennatuurlijke creaturen gemengd die deelnemen aan het dagelijks leven van de studenten maar proberen van binnen uit de kleine maatschappij invloed uit te oefenen op de andere studenten. De eeuwige strijd tussen het goed en het kwaad leeft ook hier op de campus nog steeds voort. Jaren geleden begonnen gezanten van de duivel zich te mengen onder de studenten zij namen de gedaante aan van een alledaagse student. De campus bereikte een voorlopig dieptepunt en werd het centrum van noodlottige ongelukken, criminaliteit en onverklaarbare gebeurtenissen. Dit kon niet lang zo duren en al snel kwam hier een reactie op. Nog niet zo lang geleden vestigde een groep engelen zich op de campus en probeerde met allenmacht de mentaliteit om te zetten. Een broeiende, onderlinge vijandigheid tussen de twee groepen speelt op en de studenten zijn zonder dat ze het weten een speelbal van het gevecht geworden. De engelen moeten hard hun best doen en zich daarnaast ook nog eens houden aan de strenge regels uit de hemel maar wat als de verleiding hun toch te groot wordt? De strijdt duurt voort en identiteiten moeten geheim blijven.


    Invullijstje

    Volledige naam:
    Leeftijd: [tussen de 16 en 22]
    Engel/Demon/Mens:
    Gave: [alleen engelen en Demonen hebben een gave]
    Innerlijk: [geen ideaal personage iedereen heeft gebreken]
    Uiterlijk:
    Extra: [achtergrondverhaal/bijzondere gewoontes enz.]

    Story > Daar ben ik mee bezig. Hier ga ik nog wat extra informatie neergezet over de omgeving maar ook over engelen/demonen en studenten misschien handig om even door te lezen als je er een gaat aanmaken dan weet je wat je kunt verwachten. Verder zal ik proberen hier zo vaak mogelijk een samenvatting bij te schrijven zodat jullie op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt.



    Regels

    - Om deze RPG actief te houden graag mensen die een rol aanmaken en daarmee blijven spelen, dus niet na een dag (ook niet na drie dagen) al afhaken. Als je een tijd niet kan spelen wegens omstandigheden laat dit dan even weten dan hou ik daar rekening mee. Wil je stoppen met de RPG geef dit dan ook even door zodat we je uit het verhaal kunnen schrijven dat is wat makkelijker voor de mensen die wel doorgaan.
    - Geen ruzie's, achterbakse opmerkingen enz. buiten de RPG om. Kortweg: blijf aardig tegen elkaar
    - Naamveranderingen doorgeven
    - 16 + is toegestaan :)
    - OOC hoeft van mij niet per sé met haakjes als het maar duidelijk is dat je niet IC bent dit kan je doen door een kader om je tekst heen te zetten, tussen haakjes te schrijven of een paar regels open te laten (je schrijft je personage sowieso altijd met de naam erboven dus dit moet geen probleem zijn)
    - Maak een realistisch personage dus geen perfectie
    - Maximaal 3 personages per persoon en het liefst van verschillend geslacht en in verschillende groep (dus niet 3 vrouwelijke engelen) Stel dat je 3 personages aangemaakt hebt maar je komt met een totaal niet verder of je loopt vast, meldt dit dan ook even misschien zijn er mensen die je willen helpen en anders kunnen we dat personage ook voor je uitschrijven.
    - Iedereen mag inspringen in de RPG sluit ook geen mensen buiten. Dus stap gerust op iemand af, wil je iemand meeten vraag het dan even OOC of stuur iemand een PB. Om iedereen op de hoogte te houden zal ik proberen een korte samenvatting bij te houden in de story zodat je makkelijk weer in kunt vallen als je een dag gemist hebt.
    - Dit spreekt voor zich maar hou het spelen bij je eigen personage en beslis niet voor een ander
    - Ik maak een nieuw topic aan als het vol is en ik wijs een of twee mensen aan die dat doen als ik er niet ben dus als het topic vol is heb gewoon even geduld.
    - Zorg dat de tijd een beetje gelijk loopt ik ga niet voor iedereen voorkauwen wanneer het avond en overdag is tenzij iedereen daar behoefte aan is maar ik neem aan dat iedereen dit zelf ook wel bij kan houden
    - Ik kan hier wel neerzetten geen oneliners maar dan is het te verwachten dat er mensen zijn die met 2 regels aankomen. Het is voor iedereen heel fijn als er langere stukken komen aangezien dat voor mensen veel fijner is om op te reageren, ik wil jullie hiermee echt niet afschrikken maar ik stel een absoluut minimum in van 6 regels (vanzelfsprekend is er geen max.) . Als je dit moeilijk vindt vraag dan gewoon hulp of google even op RPG handleiding




    Personages (ik begin pas als ik vind dat er genoeg personages zijn. Het aantal jongens en meisjes wil ik graag in evenwicht hebben. Er zit geen maximum aan het aantal personages. Het aantal engelen en mensen mogen gelijk zijn, heel veel demonen zijn niet per sé nodig maar minstens 3 of 4)



    Engelen (let op: ze nemen een menselijke gedaante aan, niemand weet dat ze engelen zijn. even veel jongens als meisjes graag)

    Rosa Dianne Ellison -RainbowShine
    May Violet Grey -HurtedHeart
    Jamie Ann Mccalister -Crystallized
    Avalon Wynter Blackwood -Charybdis
    Bryson Niklaus Griffin
    Raphael Zach Verville -xMarvelous
    Ethan Blackburn -Crystallized
    Gereserveerd -TheRumIsGone > is bezig
    gereserveerd -scribere > is bezig met haar rol wegens problemen nog niet ingeleverd


    Mensen (let op: ze weten niets van demonen en engelen. evenveel jongens als meisjes graag)

    Bree Parker -Leannan
    Liat McCarthy -CandyBear
    Olivia Thorne -Appelboompje
    Judy Jade Whitefield -jaimyhoi
    Aimee Leighanne Rhodes -xMarvelous
    Raoul Roy Weaver -MinasTirith
    Silvano Raul Ercole -Guerra
    Caleb Cameron Ayden -XScaramouche
    Alex Yilmaz -HurtedHeart

    Demonen VOL

    Dunya Graham -Leannan
    Chayenna Jennifer Romano -NightShot
    Lily Caroline Billington -Aragog
    Tessa 'Tess' Lynn Felice -xFlyy
    Myla Aldene Carmen Leocadia -Guerra
    Callum Mortem Church -CandyBear
    Damon Cristiano Averes -NightShot
    Jayden Jason Brigh -HurtedHeart
    Glynn Evan Asworth -Charybdis

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 11:22 ]

    Aimee Leighanne Rhodes
    'Geen probleem, zeg me maar wanneer je klaar bent. Leid ik je even rond,' zegt Bryson waarna hij op zijn bed ploft.
    Ik kijk naar mijn koffers en zucht zachtjes. Ik moet echt niet meer zoveel mee nemen. 'Ik pak anders later wel uit. Als je daar op moet wachten duurt het nog wel even,' zeg ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [XDDD Okay, okay. Noem hem Son. Die is ook cool. Echt niet.]

    Glynn Evan Ashworth - Demon
    "Ha-ha, wat ben je grappig", zegt Glynn sarcastisch. Hij staat op en haalt overschot van gisteren op, wat hij in de magnetron propt en laat opwarmen.

    Avalon Wynter Blackwood - Engel
    "Wat zijn we weer vrolijk vandaag", verzucht Avalon terwijl ze zich weer op het eten richt.


    help

    Raoul Roy Weaver
    Ik werp een schuine blik op het meisje van deze morgen.
    "Ik ben Judy Jade Whitefield," hoor ik haar tegen de demon zeggen. "Ze heeft geen flauw idee," prevel ik. Tja, ik weet nu tenminste hoe ze heet. Niet dat het me ene barst kan schelen. En daarbij, ik en namen onthouden.... dat past niet echt.


    kindness is never a burden.

    May
    Ik rij het huis binnen en ga meteen naar mijn prachtige kamer. Ik laat mijn koffer door de kamer rollen en voel een gele gloed op mezelf komen. Ik zucht en ram mijn teen tegen een bed waardoor ik even jammer, maar de g
    Oed verdwijnt. Beter. Ik loop al snel naarbeneden richting de keuken. Ik had honger.

    [tijd voor 1 ben bezig stuur zo de rest :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bryson Niklaus Griffin
    "Ik pak anders later wel uit. Als je daar op moet wachten duurt het nog wel even" zegt ze met een klein lachje. Ik knik en sta weer op. "Geen probleem. Zullen we dan gaan eten, ik denk dat Avalon iets aan het klaarmaken is?"

    [Avalon maak maar iets lekkers klaar voor Son en zijn vriendinnetje, hier *evil laugh*]


    kindness is never a burden.

    Ik hoorde geluid achter me, alsof iemand iets zachts zei, en ik heb een goed gehoor, maar dat was te zacht.
    'Hahaha, wat zijn we weer grappig.' zei Glynn met veel sarcasme.
    'wat zijn we weer vrolijk cpvandaag' zegt Avalon daarop.
    'Dus jij kan niet tegen een grapje, Glynn. Is dat jouw humor in een notendop?' zei ik, maar ik bedoelde het niet gemeen. Hopelijk zou hij daarvan bijdraaien, want opzich leek hij wel aardig. 'Ik ben welwat gewend, en als je mijn broer kent dan zou je nog gaan denken dat ik een cabaretier moest worden.'
    Mijn ogen blikte even naar Glynn, maar daarna gelijk naar Raoul.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Raoul Roy Weaver
    Ik volg het gesprek van de demon -Glynn?- en de twee meisjes op de voet. Met mijn gsm in de handen en gespitste oren hoor ik alles wat ze zeggen. -En doen.- Vanuit mijn ooghoeken zie ik Judy naar me kijken.


    kindness is never a burden.

    Glynn Evan Ashworth - Demon
    Glynn grinnikt even naar Judy. "Je hebt echt geen idee." Hij probeert de drang om zijn krachten te gebruiken en haalt zijn eten uit de magnetron, loopt naar de tafel en begint te eten.

    Avalon Wynter Blackwood - Engel
    Zoals gewoonlijk maakt ze weer veel te veel klaar. Ze neemt twee borden en zet die tegenover elkaar op tafel, pakt bestek en glazen en kwakt de pot met spaghetti tussen de twee borden. "Smakelijk", zegt ze glimlachend tegen Judy, terwijl ze wacht tot Judy gaat neerzitten.

    [Jij gemeen mens. *huilt* XDDD]


    help

    Aimee Leighanne Rhodes
    Bryson knikt en staat weer op. 'Geen probleem. Zullen we dan gaan eten, ik denk dat Avalon iets aan het klaarmaken is?'
    Geen idee wie Avalon is maar goed.
    'Dat is goed,' antwoord ik. 'Maar eh, ik ben wel een vegetariër,' voeg ik er lichtjes aarzelend aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Judy

    Shit, volgens mij zag Raoul dat ik naar hem keek. Ik keek weg, afvragend wat hij van mij dacht. Ik ging ook aan de tafel zitten en Glynn zei iets, wat ik niet echt hoorde. Avalon hoorde ik wel:
    'eetsmakelijk!' en er stond een bord spaghetti voor me neus.
    'Thanks, ik heb echt honger.' en ik val aan op me eten. Ik keek de mensen rond in de keuken en zei grijnzend:
    'iemand een hapje?' alsof iemand ja zou zeggen.

    [wat is de gave van Glynn?]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 23:06 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    RainbowShine schreef:
    Rosa Dianne Ellison
    'Hoor jij zeker bij' Hij was me aan het plagen. Hij dronk zijn glas leeg en keek me grijzend aan. 'Ik ben irritant op een andere manier.' Zei ik met een glimlach en dronk mijn glas in 1 keer leeg. De alcohol smaak was sterk.
    'Maar ik ben niet wat-moet-ik-aan-en-welke-make-up-moet-ik-op-doen irritant.'


    Damon

    'Nee, ofcourse' lach ik.
    Ik haal een hand dor mijn zwarte haar, en kijk haar aan.
    Verveel me dood, zoals altijd.


    El Diablo.

    -

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 23:13 ]


    help

    Bryson Niklaus Griffin
    "Maar eh, ik ben wel een vegetariër," zegt Aimee aarzelend. Ik grinnik,"En dan? Nu ik erover nadenk, we zullen zelf ons eten moeten klaarmaken. Kom mee." glimlach ik en zonder er bij na te denken neem ik Aimee's hand vast en trek haar mee naar de keuken.
    "Hoi, allemaal." begroet ik degene die aan tafel zitten en trek Aimee dan mee naar de keuken.
    "Wat wil je? Ik maak het wel." vraag ik aan Aimee.


    kindness is never a burden.

    Jamie

    'Dames eerst.' Ethan opent de deur en maakt een bekakte buiging. Grinnikend stap ik uit de auto en woel door zijn vrolijke krullenbos. 'Mieters, wat zijn we toch weer aandoenlijk.' Met een klap smijt ik de autodeur achter me dicht en bekijk de luxueze studentenhuizen. Zacht gefluit. Grijnzend kijk ik opzij. Blijkbaar is mijn neef ook onder de indruk. Ethan rilt even. 'Wat?' Vraag ik hem nieuwsgierig. 'Demonen.' Moppert hij zacht. Ik slaak een zucht. 'Nou raak er maar aan gewend, want we zullen een flinke tijd met ze onder een dak zijn. Dus ga nou alsjeblieft geen ruzie uitlokken.' Hij doet zijn mond ooen om iets te zeggen. 'Of getransformeer in het openbaar.' 'Relax James.' Geirriteerd rol ik met mijn ogen. Hij weet dat ik een hekel heb aan die bijnaam. Ik geef hem een duw en begin alvast naar de studentenhuizen te lopen, gefascineerd door de grootte van de verbliven.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Charybdis schreef:
    Avalon Wynter Blackwood - Engel
    "Is al klaar", zegt ze grinnikend tegen Judy. "Zet je maar en tast toe." Avalon neemt wat spaghetti, giet er saus over en strooit er wat parmezaanse kaas over. "Smakelijk."

    (Ook kort, sowwy)


    (de mijne is nog aangepast.)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.