Saruman schreef:
(...)
Weet je wie de andere favoriet was voor het WK behalve Spanje? ^^ Inderdaad, Brazilië. Nou ben ik alleen even vergeten wie Brazilië uitschakelde :L
Weetje, het is altijd onvoorspelbaar. Niemand verwachtte dat Griekenland het in 2004 zou winnen, dus het is leuk om te zien.
Portugal heeft een heel stel goede spelers, het probleem is dat ze een rot poul hebben. Ik denk dat Nederland 2e gaat worden in de poul. Denenmarken heeft het ook mooi, ze kunnen alleen maar verassen. Als ze 0 punten halen vind niemand het vreemd, dus ze zitten in een goede uitgangspositie.
Wij schakelde Brazil uit. Maar ook net aan. We hadden inderdaad een beter team dan de voorgaande jaren maar nu is het ook weer enorm anders met veel nieuwlingen.
Het is inderdaad niet helemaal voorspelbaar maar veel weet je al wel van te voren. Ik bedoel het is een kleine groep die vaak wint en hier en daar zitten wat onverwachte gevallen. Maar als je kijkt naar de afgelopen finales is (West-) Duitsland, Frankrijk en Spanje de meest voorkomende winnaars. Dan heb je ook nog eendagsvliegen zoals Griekenland, Sovjet-Unie etc.
Maar ja, ik ga het toch allemaal volgen en mezelf weer kapot ergeren. Heerlijk jaartje dit: Roland Garros, Ek 2012, Wimbledon, Olympische Zomerspelen en US Open, ik kan ten minste genieten.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."