• midden in Miami California staat een groot weeshuis die gevuld is met wezen wie het spoor te bijster zijn geworden na het overlijden van hun ouders. Met strenge regels proberen ze de tieners hun leven weer op het rechte pad te krijgen.hoe gaat iedereen hiermee om? Komen er ruzien? Bedreigingen of juist liefdes, verhoudingen of relaties?


    regelss; goed lezen!
    -denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    -naamwijzigingen doorgeven
    -Niet buitensluiten
    -16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    -het liefst meerdere regels
    -begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!
    -lees de beschrijving van het weeshuis en de regels van het weeshuis goed!

    beschrijving van het weeshuis:
    Het gebouw heeft drie verdiepingen en een kelder.
    in de kelder bevinden zich een wasruimte en de slaapvertrekken van de medewerkers. de wezen komen hier meestal niet.
    Op de begane grond kom je binnen in de hal. Aan het eind van de hal is het kantoor van de directrice. Links van de voordeur bevind zich de deur naar de grote eetzaal, als je die doorloopt kom je uit in de keuken. Rechts van de voordeur is de ruime woonkamer met en openhaart. Er staat een boekenkast gevuld met boeken die even groot is als de wand. Overal staan wat sofa's, zetels en tafeltjes verspreid. Er is géén Tv aanwezig in het gebouw. Er staat slechts een radio in de woonkamer die door de medewerkers vaak op de radio word gehouden. Als je door de woonkamer loopt kom je in een studeer kamer waar een aantal computers beschikbaar zijn gesteld voor huiswerk.
    Op de eerste verdieping zijn de slaapkamers van de meisjes. Met drie badkamers die ze delen. Elke kamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een nachtkastje en een buro met buro stoelen voor huiswerk.
    op de tweede en tevens laatste verdieping zijn de slaapkamers van de jongens en drie badkamers die ze delen. Elk slaapkamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een buro met buro stoel voor huiswerk en een nachtkastje.
    het heeft een ruime tuin met een grasveld, een terras waar tafels en stoelen staan. Als je door het hek loopt kom je op het schoolplein waar de wezen naar school moeten.

    regels van het weeshuis:
    -Iedereen word verzocht bij alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) aanwezig te zijn, Afwezigheid word gestraft
    - Iedereen moet om 22.00 weer aanwezig zijn in het huis, daarna gaat de deur opslot. Ben je na 22.00 nog buiten heeft dat ernstige gevolgen.
    -Geen jongens op de meisjes slaapkamers en andersom.
    -Geen drugs en of alcohol. Dat word ernstig bestraft!
    -Je bent verplicht op school aanwezig te zijn van 8.30 tot 14.00 en tijdens de studieuren in het huis van 15.00 tot 16.00
    -je bent verplicht met de Psychiater op de tijden dat je bent aangesteld.


    boys
    - Orlando Alex Jhonson TheRumIsGone
    - Steve Warsone xJohnnyDepp
    - (James Smith) Charlie Max Smith NeverEnough
    - Alexander Jayden Bright HurtedHeart
    - Carter Cole Mavor Chapters
    -

    girls
    - Cristela Dominica Da silva Rechazame
    - Ariane Peyton Christensen xMarvelous
    - Madilaine Neay Handler gaisford
    - Fellin Evy Swan Frodo
    - Sisi Wixering xJohnnyDepp
    - May Violet "Carmen Rose" Grey HurtedHeart
    - Maria Ciara Maunier ThoseWords
    VOL

    Medewerkers
    Daniël Vitali Ellison/Medewerker - Persoonlijk support. Chapters
    Gerry Fernando Strouse/ Leraar en tevens ook Psychiater. Blanche
    Michel Alex Jhonson / Hij is leraar en persoonlijk begelijder TheRumIsGone
    April Blake / vertrouwens persoon, beoordeler. Assasin
    Rol: (wees/medewerker/leraar/directrice/Psych)
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd: (voor wees tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    verleden: (hoe ben je wees geworden)
    extra:

    als je reserveert heb je 24h om hem in te vullen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 18:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naam: May Violet "Carmen Rose" Grey
    Bijnaam: Mei (de maand) of gewoon may
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: May is het aardigste meisje ter wereld. Ze vergeeft mensen heel snel en is vrij Naief waardoor je haar vrij veel kan zeggen tegen haar. Maar het meeste neemt ze ook vrij serieus. Ze is erg spontaan en stapt zomaar op een willekeurig iemand af. Als ze eenmaal een jongen leuk vind word ze velegen bij hem wat je soms kan merken. Ze bloost dan veel en kan zich een beetje ongemakkelijk voelen. May is ook erg slim en heeft een fotografisch geheugen. Ze mag dan Naïef zijn dat betekent niet da ze met Iedereen meegaat. Ze denkt eerst na voor ze iets doet. Ook als je May echt over zaken beledigd kan ze echt boos p je worden. Ze is niet bang om haar emoties te tonen, maar ze kan het wel. Op het gebied van liefde is May nog een beginner, maar ze is zeer nieuwschierig naar de piekjes hiervan. Ze is nog maagd en schaamt zichzelf hiervoor omdat al haar vriendinnen dat niet zijn. Ze heeft haar eerste kus ook nog niet gehad, maar daar heeft ze voor gekozen. Die wilt ze pas echt weggeven aan een jongen die de moeite waard is.
    Uiterlijk:


    May heeft Bruine lokken wat soepel over haar schouder vals. Zomder die
    Echt zou ze krullend haar hebben. Haar ogen zijn groen, maar soms in het licht lijken ze bijna zeeblauw achtig. Ze is 1,74 en ze heeft volle Roze kleurige lippen. Ze heeft lange benen en is slank gebouwd.
    Verleden: Toen May 8 jaar was stierf haar familie in een vliegtuig ongeluk. May was de enige die het van het hele vliegtuig dat het overleefde. Ze werd niet meer geadopteerd door de overvloed aan kinderen en bleef wees.
    Extra: May is heel gevoelig. Als je met de goede dingen zegt die haar echt raken slaat ze dicht en rent ze weg. e durft niemand onder ogen te komen als je haar eenmaal hebt. Ze rent weg doet haar deur op slot en huilt. Ze is twee talig opgevoed, maar ze heeft meerdere geleerd. Ze kan een beetje Duits en Portugees. Ze kan redelijk Italiaans. En goed Engels en Spaans.
    [De jongen is in de maak]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hello May, Do you know Orlando? I Will interjuse you to him -wbw-


    Don't be like the rest of them, darling

    Rol: Wees
    Naam: Alexander Jayden Bright
    Bijnaam: Alex of Jay.
    Leeftijd: 19
    Karakter: Jay is een druk mannetje en hij is vaak vrolijk je zou hem niet vaak verdrietig zien en bant ook vaak die emoties eruit. Hij wilt geen zwakte tonen. Jay is ook heel lief. Hij is heel teder en heeft veel respect voor vrouwen of meisjes. Hij kan agressie buien hebben, maar weet deze goed te bedwingen. Hij heeft zijn manieren, maar vergeet dat soms.
    Uiterlijk:


    Verleden: Zijn ouders waren gestorven toen de Twin tower instorte door een aanslag in New York. Zijn opa en oma waren te oud om hem op te nemen en hij had geen andere familie over en werd langzaam wat vreemder. Hij werd naar een weeshuis gestuurd en woont.
    Extra: komt nog

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 0:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Blanche schreef:
    (...)

    Nein, mann. ;D
    Ik maak een vriendelijk, lief personage. Niet dus. Ik kan geen rustige, simpele personage's spelen. Maybe maak ik hem heftig of gewoon druk of zo iets. ;D


    Ach, typetjes als Drew en Quinto zijn leuk om tegen te spelen a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hey, ik ben vandaag de heledag in purmerend. eerst naar tattooshop. dan naar me beste vriendinnen met me moeder en daarna bij me zus eten dus. Jongens personage's en medewerkers (evt vrouwelijk) mogen nog ingevuld worden, meisjes zijn vol. Als ik weet thuis ben zal ik alles bijwerken,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol: Wees
    Naam: Maria Ciara Maunier
    Bijnaam: Mar, Ciara, Ri
    Leeftijd: 18
    Karakter: Maria's karakter is heel erg verschillend. Zo kan ze heel erg agressief zijn maar staat ze ook altijd klaar voor haar vriendinnen. Ze zal er altijd alles aan doen om te krijgen wat ze wil, het maakt haar niet uit wat daarvoor in de plaats staat. Ze is het soort meisje dat tot alles in staat is, omdat ze niks meer te verliezen heeft.
    Uiterlijk:







    Maria heeft van oorsprong witblond haar, maar heeft dit laten veranderen zodat ze minder herkenbaar is -zie verleden-. Ook droeg ze altijd joggingbroeken met shirtjes, iets waar je haar tegenwoordig nooit meer in zal zien, behalve op de momenten dat ze aan het sporten is om dun te blijven.
    Verleden: Maria had het -voor haar- perfecte leven. Lieve ouders, leuke vrienden, leuk vriendje, lieve broer, mooi huis, genoeg geld. Alleen was er één probleem. Er waren mensen die niks liever wouden dan haar en haar familie dood te zien. Op een avond, diep in de nacht, vielen de vijanden aan. Die avond was ze tien en als kind de enigste die wist te ontsnappen. Haar vijanden zijn nogsteeds opzoek naar haar, maar zullen haar hoe ze nu veranderd is en op de plaats waar ze nu is niet kunnen herkennen of kunnen vinden. Maar om er zeker van te zijn, en te blijven, dat ze niet gevonden wordt, zal ze nooit iemand over haar verleden kunnen vertellen.
    Extra: Niemand weet Maria's achternaam, iets wat ze graag zo wilt houden.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 17:41 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Rechazame schreef:
    Hey, ik ben vandaag de heledag in purmerend. eerst naar tattooshop. dan naar me beste vriendinnen met me moeder en daarna bij me zus eten dus. Jongens personage's en medewerkers (evt vrouwelijk) mogen nog ingevuld worden, meisjes zijn vol. Als ik weet thuis ben zal ik alles bijwerken,


    @ThoseWords, Als je nog een wees in wil vullen zou het mannelijk moeten zijn aangezien de vrouwelijke weesen al vol zitten, medewerker is wel mogelijk

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 17:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    @ThoseWords, Als je nog een wees in wil vullen zou het mannelijk moeten zijn aangezien de vrouwelijke weesen al vol zitten, medewerker is wel mogelijk


    Ik had Rechazame voor het vol was al gevraagd of ik nog een meisje kon doen en toen had zij mij al verteld dat dit mocht. Daarna had iemand anders nog een meisje ingevuld en zei ze inderdaad dat het vol was. Ik heb Rechazame hierna nog gevraagd hoe dit nou zat, omdat ze tegen mij al gezegt had dat ik nog een meisje in mocht vullen. Toen vertelde ze me dat dit inderdaad nog kon en ze het, als ze online komt, zowel aan jullie als aan mij uit gaat leggen hoe ze dit nou gaat doen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheRumIsGone schreef:
    Hello May, Do you know Orlando? I Will interjuse you to him -wbw-

    Hello Orlando, I don't know you. But I would me Delighted to get to now you -wbw- (XD)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ThoseWords schreef:
    (...)

    Ik had Rechazame voor het vol was al gevraagd of ik nog een meisje kon doen en toen had zij mij al verteld dat dit mocht. Daarna had iemand anders nog een meisje ingevuld en zei ze inderdaad dat het vol was. Ik heb Rechazame hierna nog gevraagd hoe dit nou zat, omdat ze tegen mij al gezegt had dat ik nog een meisje in mocht vullen. Toen vertelde ze me dat dit inderdaad nog kon en ze het, als ze online komt, zowel aan jullie als aan mij uit gaat leggen hoe ze dit nou gaat doen.


    Sorry Wist ik niet

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 17:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Hello Orlando, I don't know you. But I would me Delighted to get to now you -wbw- (XD)


    {I allready look forward to meet you -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Sorry Wist ik niet


    [geeft niet]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    {I allready look forward to meet you -wbw-}

    I want to start. Meet some People -wbw- If you know what I mean.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    I want to start. Meet some People -wbw- If you know what I mean.


    I already like this rpg :Y) .. I know what you mean -wbw -

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 17:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    I already like this rpg :Y) .. I know what you mean-WBW-

    Me Either. Wanneer gaan we beginnen?


    I'm finally back, Finally after a Year break