• Carol is gek op het computerspel ‘Drakentemmers’. Op een dag komt ze in het spel terecht, waar ze Maree heet. Samen met haar draak Sam krijgt ze van de Drakenraad een opdracht. Er zijn drie spelers in het spel gehaald, Maree en Ceirin omdat ze de sterkste spelers waren, en Ellen per ongeluk. Van hen wordt verwacht dat ze het spel tot het einde spelen en zo de Vernietiger kunnen verslaan. De drie spelers vertrekken vol goede moed maar er wacht hen een tocht vol gevaren en moeilijke opdrachten. Wanneer ze uiteindelijk voor de poort van de Vernietiger staan, zijn ze niet zo zeker dat ze hem kunnen overwinnen. En wie is de spion?

    Dit was even een korte samenvatting van het ‘’echte’’ verhaal.
    In het spel ben je een meisje of een jongen, die je zelf kan ontwerpen, en je hebt een eigen draak die je vanaf dat hij een ei is grootbrengt, dit wezen mag je ook zelf ontwerpen.
    Het spel begint als de vernietiger grote delen van de valei verwoest en jij er voor kan kiezen om te vluchten, of te vechten, en de vallei weer veilig te maken. Game over, is Game over. Ben je eenmaal dood, dan keer je niet terug naar het spel, maar verdwijn je voor altijd uit Drakentemmers.

    Deze rpg gaat over mensen die in het spel terecht komen,
    dit wordt een kleine rpg van een paar mensen omdat het anders te vol wordt. We komen terecht in het spel en met hun eigen draak en we moeten vechten tegen de vernietiger, die allemaal trucjes achter de hand heeft…


    Regels:
    Game over is ook echt dood.

    We weten niets wat we normaal ook niet zouden weten. Om als voorbeeld de katapult temen, we weten niet gelijk hoe de katapult werkt.

    De RPG gaat niet precies zoals het boek, misschien komen we niet eens langs een katapult maar moeten we heel ergens anders heen…

    16 + toegestaan

    Géén Oneliners, het liefst 3 regels of meer.

    Maak jezelf of je draak niet perfect! Een heel raar persoon met veel minpunten maakt het misschien wel leuk (:

    Noem jezelf niet Ceirin, Maree of Ellen, nouja je snapt het wel, want dat is te verwarrend.

    Noem de dingen bij hun Nederlandse naam, de titel van de RPG is in het Engels maar ik wil liever dat iedereen de Nederlandse namen aan de dingen geven (niet dragon maar draak, als voorbeeld)

    Ik wil graag mensen die ervaring hebben met RPG’en en het verhaal zelf kennen.

    Niet zeuren om een rol als je ziet dat het al vol is, vol is vol.

    Heb heeel veel plezier (:

    Domme vragen bestaan niet, het is dom om niet te vragen! {bamn ik voel me nu mijn biologieleraar….}



    Rollen:
    - Gereserveerd door xJohnnyDepp Gave Draak : Water + Elektriciteit
    -
    - Gereserveerd door annickemiek
    - Liam Oliver Sanz [Bijnaam storm] door Chaim Gave Norelai : Ijs en Vuur
    -
    -
    {6 Personages, ik heb het gevoel dat met meer het echt te druk wordt en meer personages passen niet echt in dit verhaal vind ik… 3 jongens en 3 meisjes}

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: {plaatje + beschrijving als het niet op het plaatje te zien is. Bekende mensen even melden (:}
    Familie:
    Korte beschrijving van andere persoon: {Geef een korte beschrijving hoe jou personage was in de echte wereld en zet er eventueel een foto bij.}
    Extra:

    Naam draak:
    Geslacht draak:
    Leeftijd draak:
    Karakter draak:
    Uiterlijk draak: {plaatje + evt beschrijving}
    Kracht draak:{ Water, vuur, bliksem, grond, noem maar op. Leg het even uit aub. q:}
    Extra draak:


    Dat was het dan (: Veel plezier (:

    VOOR DE DUIDELIJKHEID: ER KUNNEN DUS NU NOG MAAR 2 MENSEN ZICH AANMELDEN! ALLEEN NOG MAAR JONGENS!
    ik plaats dit hier ook even bij, omdat veel mensen dit vergeten volgens mij:

    Ik wil graag mensen die ervaring hebben met RPG’en en het verhaal zelf kennen.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 17:50 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik reserveer een meisje ;'). Ik vul morgen in, ik heb echt geen tijd meer nu.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Omg lijkt me echt heel awesome mag ik ook een plek reserveren voor een meisje ??
    Ik moet alleen nu naar school dus vul vanmiddag in c:
    Ik ken alleen het verhaal niet sorry :$

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 14:37 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    kan ik een meisje reserveren?


    welkome to my garden of fantasy

    Hoe heet dat boek!? Ik zoek het al zolang, ik wil het zo graag opnieuw lezen D:

    EDIT: NVM, ik heb het al gevonden.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 9:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je moet t verhaal wel kennen dat staat bij de regels XD
    En darksavior, doe jij mee??


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    kan ik nog een meisje reserveren?


    Keep your head up, keep your heart strong

    xJohnnyDepp schreef:
    Je moet t verhaal wel kennen dat staat bij de regels XD
    En darksavior, doe jij mee??

    Hmmm, misschien. Maar dan zou ik als eerste het boek nog eens willen lezen. De laatste keer zat ik in groep 8 (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 12:49 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Damon John Vite (in het spel heet hij Thorn)
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 18
    Karakter: Damon is sluw en gemeen, maar als je hem beter kent een echte vriend. Verder is Damon een goede vechter
    Uiterlijk: KOMT NOG
    Familie: Niemand meer, zijn ouders zijn dood en verder heeft hij geen familie meer.
    Korte beschrijving van andere persoon: Damon lijkt erg op zijn personage. Zijn personage heeft blauwgroene ogen en Damon heeft dat ook.
    Extra:

    Naam draak: Cruentus (betekent Bloedrood)
    Geslacht draak: Vrouw
    Leeftijd draak: 6, maar is al goed voor haar leeftijd
    Karakter draak: Cruentius is een elegante draak. Ze is net als Damon sluw en gemeen, maar heel aardig als je haar beter kent. Ze passen dus goed bij elkaar
    Uiterlijk draak: Bloedrood zoals haar naam al zegt. FOTO KOMT NOG
    Kracht draak: Vuur, Duister, Water, Bliksem
    Extra draak:

    DE REST KOMT NOG!!

    Ik wil wel meedoen, maar eigenlijk ken ik het verhaal niet. En het lijkt me zo leuk(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 17:51 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ThoseWords en Thisiphone: Er zijn al 3 meisjes, ik wil alleen nog maar jongens eigenlijk....


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik reserveer een jongen. Ik heb dat boek ZO vaak gelezen :)

    ja ik ook :P

    Volgende reserveringen neem ik nog niet op, ik wacht eerst Thosewords en Thisiphone's antwoord af, als ze een jongen willen dan reserveer ik die voor ze en dan zijn de inschrijvingen gesloten,
    als ze geen jongen meer willen zijn er nog twee jongens over.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Liam Oliver Sanz [Bijnaam storm]
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 17
    Karakter: Liam is een musicale jongen. Ook in het spel is hij gek op muziek. Zijn personage lijkt op wie hij in het echt ook is. Qua uiterlijk maar ook innerlijk. Liam geeft zich niet snel bloot en kan zijn emoties niet goed uiten. Hij heeft maar een paar écht goede vrienden maar zelfs zij weten niet alles over hem.
    Uiterlijk:



    Liam heeft donker blond haar met opvallende groene ogen met rond de irissen een bruin randje. Hij is vrij lang 1.89 en heeft een sportief lichaam. Zijn uitstraling is eerder nonchalant en mysterieus.
    Familie: Deze zomer overleed zijn jongere zusje. Ze zat samen met Liam in de auto toen een dronken bestuurder hem met de auto aanreed. Liam kwam er met wat lichte verwondingen af maar zijn zusje was opslag dood. Omdat hij zich schuldig voelt voor haar dood heeft een een klein kruisje op zijn pols laten zetten:


    Korte beschrijving van andere persoon: In de echte wereld lijkt Liam behoorlijk op de persoon die hij in het spel is. Zijn ogen zijn in de echte wereld geen blauwe ogen maar bruine ogen.
    Extra: x


    Naam draak: Norelai
    Geslacht draak: Vrouw
    Leeftijd draak: 5
    Karakter draak: Norelai heeft af en toe last van opvliegerig gedrag. Maar ze luisterd altijd naar Liam wat hij haar dan ook vraagt. Ze geeft hem advies en helpt hem met het overwinnen van zijn angsten.
    Uiterlijk draak: {plaatje + evt beschrijving}


    Norelai haar schubben zijn blauw met rode vleugels.
    Kracht draak: Vuur en ijs
    Extra draak: x

    -

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 18:37 ]


    welkome to my garden of fantasy

    xJohnnyDepp schreef:
    ja ik ook :P

    Volgende reserveringen neem ik nog niet op, ik wacht eerst Thosewords en Thisiphone's antwoord af, als ze een jongen willen dan reserveer ik die voor ze en dan zijn de inschrijvingen gesloten,
    als ze geen jongen meer willen zijn er nog twee jongens over.


    Sorry meid, maar ik denk dat ik me als jongen niet echt in kan leven bij dit verhaal, dus laten we dat maar even niet doen


    Keep your head up, keep your heart strong