• Vorige is vol. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Scandal schreef:
    (...)
    OMG, wedden dat ik je kan overtreffen met 'veel'? :')


    OMG oké.

    OMG ik moet 1375 woorden leren. 4 teksten, 4 stukken cultuur en grammatica waar ik niks van snap. En die ga ik hier niet allemaal neerzetten, want anders ben ik morgen nog bezig.

    OMG en dat tegen dinsdag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)

    OMG oké.

    OMG ik moet 1375 woorden leren. 4 teksten, 4 stukken cultuur en grammatica waar ik niks van snap. En die ga ik hier niet allemaal neerzetten, want anders ben ik morgen nog bezig.

    OMG en dat tegen dinsdag.

    OMG, dat kan niet op tegen 1 vak van mij. Ik moet voor burgerlijk recht Hét burgerlijk rechtboek vanbuiten kennen. Hét burgerlijk wetboek van België bestaat uit 3 delen. Dat in totaal een stuk of 1500 artikels bevat. En ieder artikel bevat bijna altijd nog subartikels zoals artikel 331 uit 331 bis, 331 ter, 331 quater, 331 quinquies, 331 sexies, 331 septies, 331 octies en 331 nonies bestaat.
    Dus het komt er op neer dat het burgerlijk wetboek heel geweldig is om te leren omdat 1 deel al meer artikels bevat dan jouw vocabulaire. En Latijn is vele makkelijker dan de taal die gebruikt wordt in wettelijke teksten.

    OMG, dat is dan alleen nog maar voor het burgerlijk wetboek. Ik heb dan ook nog een Wet op de arbeidsovereenkomst (WAO) en dat bestaat uit ongeveer 100 artikels, wat al veel minder is, maar ook weer met bis, ter, quater,... + dan nog eens ministeriële besluiten over werkloosheid.

    OMG, Latijn kan niet op tegen Belgische wetteksten :')

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 13:23 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    OMG, dat kan niet op tegen 1 vak van mij. Ik moet voor burgerlijk recht Hét burgerlijk rechtboek vanbuiten kennen. Hét burgerlijk wetboek van België bestaat uit 3 delen. Dat in totaal een stuk of 1500 artikels bevat. En ieder artikel bevat bijna altijd nog subartikels zoals artikel 331 uit 331 bis, 331 ter, 331 quater, 331 quinquies, 331 sexies, 331 septies, 331 octies en 331 nonies bestaat.
    Dus het komt er op neer dat het burgerlijk wetboek heel geweldig is om te leren omdat 1 deel al meer artikels bevat dan jouw vocabulaire. En Latijn is vele makkelijker dan de taal die gebruikt wordt in wettelijke teksten.

    OMG, dat is dan alleen nog maar voor het burgerlijk wetboek. Ik heb dan ook nog een Wet op de arbeidsovereenkomst (WAO) en dat bestaat uit ongeveer 100 artikels, wat al veel minder is, maar ook weer met bis, ter, quater,... + dan nog eens ministeriële besluiten over werkloosheid.

    OMG, Latijn kan niet op tegen Belgische wetteksten :')


    OMG oké jij wint.
    OMG maar ik heb ook veel (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)

    OMG oké jij wint.
    OMG maar ik heb ook veel (cat)

    OMG, jij hebt echt niets.
    OMG, ik dacht in het middelbaar ook altijd dat ik veel had. Dat was ook veel, maar als je gaat verder studeren, verlang je terug naar de hoeveelheid van het middelbaar. Nu heb ik alleen al 7 dagen nodig voor 1 samenvatting van 1 vak. En dan moet je nog beginnen leren. In het middelbaar kreeg je 2 vakken op 1 namiddagje samengevat + geleerd! Ö

    OMG, en je denkt dan ook: "Als ik verder studeer, dan moet ik praktisch niets doen want dan kun je lessen skippen en door de week uitgaan." NIET dus. x)
    Je kan wel uitgaan, maar daar staat een prijs op. :')

    OMG, en die 3 maanden vakantie klopt ook van langs geen reet. Ik heb exact 1 week meer gehad dan de mensen van het middelbaar. En dat is dan nog zonder 3e examenperiode van 2-3 weken gerekend. Dus in principe heb je als je verder gaat studeren, nog minder zomervakantie dan in het middelbaar.

    OMG, als jullie hier een beetje depressief van worden, dan heb ik mijn werk goed gedaan. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Scandal schreef:
    (...)
    OMG, jij hebt echt niets.
    OMG, ik dacht in het middelbaar ook altijd dat ik veel had. Dat was ook veel, maar als je gaat verder studeren, verlang je terug naar de hoeveelheid van het middelbaar. Nu heb ik alleen al 7 dagen nodig voor 1 samenvatting van 1 vak. En dan moet je nog beginnen leren. In het middelbaar kreeg je 2 vakken op 1 namiddagje samengevat + geleerd! Ö

    OMG, en je denkt dan ook: "Als ik verder studeer, dan moet ik praktisch niets doen want dan kun je lessen skippen en door de week uitgaan." NIET dus. x)
    Je kan wel uitgaan, maar daar staat een prijs op. :')

    OMG, en die 3 maanden vakantie klopt ook van langs geen reet. Ik heb exact 1 week meer gehad dan de mensen van het middelbaar. En dat is dan nog zonder 3e examenperiode van 2-3 weken gerekend. Dus in principe heb je als je verder gaat studeren, nog minder zomervakantie dan in het middelbaar.

    OMG, als jullie hier een beetje depressief van worden, dan heb ik mijn werk goed gedaan. :Y)


    OMG ik ben al depressief, Latijn blijft veel. Ik zit al dagen te leren, en ik moet nog minstens de helft nu.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:29 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG, ik heb onze extra koelkast helemaal gevuld met drinken.
    Ik maak even de som:
    74x Jupiler
    39x Palm
    2x Mystic
    2x amandelenmelk
    3x flesjes water
    1x flesje 7up
    2x kaasjes voor op toast


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG waarom zoveel bier o.o


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    OMG waarom zoveel bier o.o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OMG MELISSA JE LEEFT :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    OMG MELISSA JE LEEFT :'D


    OMG JIJ LEEFT!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Clint schreef:
    OMG waarom zoveel bier o.o

    OMG, omdat het lekker is en er een feestje in aantocht is. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    OMG, omdat het lekker is en er een feestje in aantocht is. :Y)

    OMG ik heb nog nooit bier geproefd, gelukkig :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    OMG ik heb nog nooit bier geproefd, gelukkig :')

    OMG, je weet niet wat je mist. :Y)
    Eigenlijk zijn bijna alleen Belgische bieren goed. Nu niet omdat ik Belg ben, maar omdat dat écht zo is. Kijk maar eens naar Hollands bier zoals Heineken --> JAKKES.
    België exporteert meer dan de helft van zijn bieren naar buitenland en dan nog is er meer dan genoeg bier voor ons eigen landje. :Y)

    Ik ben trots op onze bieren. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG, ik moest mijn broek net in de keuken uit doen. Dan kon ons mama de wasmachine opzetten. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury