• Halloo, ik was even aan het rondneuzen in een paar topics en het viel me op dat sommigen mensen nogal mysterieuze of rare usernames hebben, dus vandaar mijn vraag; Waar heb jij je username vandaan, wat betekent het, of waarop is het gebaseerd?

    De mijne betekent de gevallene (weet niet meer in welke taal).



    Sorry als dit trouwens in het verkeerde subforum staat. Ik ben hier nogal slecht in.


    The odds are néver in our favor.

    (dance) ik houd van namen die zeg maar "eruit" springt (bloos)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!



    Asgard, home of the gods

    Hier komen Thor en zijn mooie broertje Loki vandaan :Y)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 12:01 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:



    Asgard, home of the gods

    Hier komen Thor en zijn mooie broertje Loki vandaan :Y)

    LOKI! :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aske: voornaam van de bassist van A Friend In London wat ook meteen mijn vorige usernaam verklaard.

    Mijne komt van Jo Harvelle, een personage uit de awesome serie Supernatural ^^


    No guts no glory.

    Nerveus, spreekt voor zich :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijne is best obvious, maar voor men die het niet doorhad, het komt van Avanged Sevenfold, een ontiegelijk goede metalband (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Scene, vooral naar Charlie Scene, een van de geweldige zangers van de awesome rapcoreband Hollywood Undead (:


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Simple Plan. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ehm van Josh Hutcherson van the hungergames maar binnenkort oftewel de 9ende een nieuwe naam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Omdat ik van de acteurs houd die hem hebben gespeeld (Benedict Cumberbatch en Robert Downey jr.) en uhm van een reactie die mijn klasgenoten geven en iemand op tv ooit ook. ""No shit sherlock". Dus het werd sherlockshit :)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn naam betekent 'stil en inactief' omdat ik me zo momenteel voel omdat ik het hele afgelopen jaar verprutst heb en er gigantisch veel dingen gebeurd zijn en ik me helemaal niet meer als mezelf voel. Dus het voel alsof mijn 'echte' ik op inactief staat. + Ik vond het gewoon een super mooi woord ^^.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mike Wazowski!


    Because he's awesome.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Chuggaa is de afkorting van Chuggaaconroy, een youtuber (: op mn profiel staat meer info.


    Destroy what destroys you.

    Wonderaction.
    Hoe Niall One Direction uitspreekt. :')
    Ik hou van hun alle 5, maar het meest van Niall. Daarom.


    Birds born in a cage think flying is an illness.