Tempesta schreef:
(...)
Omdat ik het weer zo typisch vond dat hij er bij betrokken was en ik het gevoel had dat er anders wel mensen hem de schuld zouden gààn geven. Niet zo expliciet, maar hem er mee konden gaan associëren.
Maar dan zou het ook Miley's schuld zijn geweest toen één van haar fans haar eigen kat op zou eten als ze geen kaartjes zou krijgen voor haar concert. - Ze heeft haar kat opgegeten. Want ze had geen kaartjes gekregen.
11th schreef:
(...)
Maar dan zou het ook Miley's schuld zijn geweest toen één van haar fans haar eigen kat op zou eten als ze geen kaartjes zou krijgen voor haar concert. - Ze heeft haar kat opgegeten. Want ze had geen kaartjes gekregen.
Wow, daar wist ik niets van. En néé, ik zeg net dat die sterren daar ook niets aan kunnen doen.
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
11th schreef:
(...)
Inderdaad, dat vind ik nog ziekelijker. Dat was een geobsedeerde man, toch?
Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.