Mijn 'beste vriendin' die niets anders kan doen dan mij afkatten, neer halen, jaloers op me is en nooit blij voor me is, is binnenkort jarig. Ik zie haar bijna nooit meer, en altijd als ik haar zie praat ze alleen over zichzelf en als ik iets nieuws aan heb, geeft ze er altijd gemeen commentaar over. Ze heeft er sowieso een hekel aan dat ik zoveel tijd aan mijn vriend besteed.
Nou, op de dag van haar verjaardag zou ik eigenlijk naar Amsterdam gaan. Een goede vriend van mij gaat binnenkort voor goed het land uit en we wouden samen weg, bleken ze dat ze op die dag geboekt hadden van haar verjaardag. Dit is misschien een van de laatste keren dat ik hem zal zien, maar ik weet nu al als ik niet naar haar verjaardag kom, dat ze ons "vriendschap" (wat er nog van over is) zal verbreken. Dus ik weet echt niet meer wat ik moet doen... Of niet naar Amsterdam gaan en geen tijd meer met mijn goede vriend ooit meer kunnen besteden, of naar een verjaardag gaan van haar en haar blij maken. Ik heb echt raad nodig...
[ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 23:06 ]