• mensen. ik vidn het gewoon belachelijk.dat mensen een hele topic openen met ik heb ruzie en zeggen van k gaa weg. stop der gewoon mee. als je ruzies heb best gaa der gewoon geen mensen bij betrekken.slaa die genen gewon op zijn smoelwerk. 1op1 is het niet ik haal 10000 legers bij en ik knal je af.. daagg..!! kom op zeg. tegen woordig woorde als je ruzie heb die genen die fout zat staat in in eendej een iedereen staat aan de tegen partij als je slim bent gaa je niet kiezen of der mee bemoeien een een topic maken met ik mot je niet en ik mag je niet.. zeg dat gewoon rceht in die genen smoel.. dat is het teken van lef hebben.. niet 100 mensen bij halen terwijl je het makkelijk zelf kan. als je der mensen bij haalt ben je zwak. als je via een topic doet ben ej zwak. geef zelf het goede voorbeeld. en eews slim want via een topic iemand zwart maken daar berik je gewoon niks mee.. want die genen pakt je toch vroeg of laat weer harder terug. een 1op1 in de vuist is lef hebben een bewijzen dat je het kan en niet ik laat die genen slaan. want dat is zoo zwak. een via een topic zit je gewoon beneden nivo..


    Some angels have no wings.

    PRECIESSS .. fok die ruzie like we even care.. iedereen heeft ruzie en guess what dat regelen de meeste gwn zelf. Jij hebt shit gemaakt ruim ut dan maar weer op heaa


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Ik ben het met je eens maar het moet niet zo zijn dat 5 mensen zig tegen me gaan zette dan word ik ook pis !!!!!

    Jezus dit is nu je 2e topic er al over.Like is dat niet een beetje te veel aandacht gevraagd?


    Lalalalalalalala.

    Ruzies op topic komen mestal omdat er iets gezegt word en dan is het eer 1tje niet mee eens,, dan vind de ander het dom dat die eene er het niet mee eens is, en dan gaat iedereen zig er mee bemoeien en dan heb je Ruzzie ja!
    Mijn geniealle uitleg.. XD


    Dunno ><

    me andere topics zijn gesloten..!! ^^ te veel.. gescheld(A)...


    Some angels have no wings.

    XD teveel gescheld oh godd gaat goed. Ik vind dat dit wel de laatste ruzie topic moet zijn anders ga ik zeike xD doe ik al maar tog. En of nu 5 mense of 10 je aanvallen clean up your own MESS


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    ik wil geen ruzie maken ofzoo.. ik wil gewoon dat het gezellig op Q hoort te zijn en niet dit? kom op zeg iedereen is welkom een iedereen mag gaan een staan waar je wilt


    Some angels have no wings.

    ik wil geen ruzie maken ofzoo.. ik wil gewoon dat het gezellig op Q hoort te zijn en niet dit? kom op zeg iedereen is welkom een iedereen mag gaan een staan waar je wilt

    mee eens. en ieder heeft zijn eigen mening. maak daar nou ook geen ruzie om.
    iedereen wilt dat het gezellig is op Q. maak dan geen ruzie en ga gezellig met elkaar kletsen inplaats van elkaar haten en schelden!!.

    Als hier ook ruzie komt sluit ik dit topic!

    Dus beter gaan jullie geen ruzie maken ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    mee eens. en ieder heeft zijn eigen mening. maak daar nou ook geen ruzie om.
    iedereen wilt dat het gezellig is op Q. maak dan geen ruzie en ga gezellig met elkaar kletsen inplaats van elkaar haten en schelden!!.



    Ik ben het helemaal met je eens:)

    Als hier ook ruzie komt sluit ik dit topic!

    Dus beter gaan jullie geen ruzie maken ;).

    nee dat zijn wij ook niet van plan. wij heel braaf zijn. deze topic gaat eigenlijk over dat wij GEEN ruzie meer willen in topics

    (...)


    Ik ben het helemaal met je eens:)


    dankjj,,

    jah... DAAROM * loopt met der bordjes. met staking anti ruzies.. in het rond een knalt tegen lantaren paal:P) gezellig hebben kan je makkelijk..


    Some angels have no wings.

    jah... DAAROM * loopt met der bordjes. met staking anti ruzies.. in het rond een knalt tegen lantaren paal:P) gezellig hebben kan je makkelijk..


    haha ik doe met je meee(A),,Loopt dan echt tegen iemand op hoor met dat bord..

    (...)
    nee dat zijn wij ook niet van plan. wij heel braaf zijn. deze topic gaat eigenlijk over dat wij GEEN ruzie meer willen in topics

    Oke.

    Maar alle topics waar ruzie komt sluit ik. Ik ben daar naar op zoek nu dus.

    Aangezien hier iemand haar mening zegt wat ik persoonlijk een erg goede mening vind zou het wel niet gebeuren Want dit is geen ruziezoekende mening.

    Of we doen het zo:

    Iedereen die ruzie zoekt krijgt een forum ban! Dan is diegene die dit topic heeft aangemaakt niet de dupe ;).

    Dent dat dat wel ff wat beter is.


    In Italië tot en met 26 juli! :D