• Ik zou graag een verhaal schrijven over een high school leven van een meisje. In mijn gedachten speelt ook haar dagboek een grote rol. Ik heb zo ongeveer een verhaallijn, maar zonder titel vind ik het altijd zo moeilijk om ergens aan te beginnen.
    Hebben jullie misschien een idee?

Before you ask which way to go, remember where you've been

Ik kan niks origineels verzinnen dus eh High School Diary... sdlfmsdflhw lol mijn fantasie is niet bestaand.

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Andante schreef:
    Ik kan niks origineels verzinnen dus eh High School Diary... sdlfmsdflhw lol mijn fantasie is niet bestaand.

Ik deel het gebrek aan fantasie. :)

Misschien is High School Diary inderdaad iets
    Als je misschien iets meer over het verhaal kan vertellen zou ik je denk ik beter kunnen helpen.
    Kan je me waarschuwen als je begint?

[ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:28 ]

It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

Ik heb ook een verhaal en daarin speelt een dagboek ook een beetje een belangrijke rol, ik wilde 'm Diary of a stranger / Strangers diary noemen, misschien wat voor jou?
    Ik ben hier trouwens sowieso heel slecht in :'D.

The odds are néver in our favor.

Konayuki schreef:
    Misschien is High School Diary inderdaad iets
    Als je misschien iets meer over het verhaal kan vertellen zou ik je denk ik beter kunnen helpen.
    Kan je me waarschuwen als je begint?

Ahja, het is gewoon dat typische. Vriendjesproblemen, vervelend broertje, ruzies met vriendinnen. Je kan het wel bedenken. Oja, ik zou het ook in episodes doen. Het volgt wel op elkaar, maar niet noodzakelijk. Zoals veel series op tv.
    + Als er ooit iets van komt, dan hou ik je in gedachten. (;

[ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:37 ]

Cadentium schreef:
    Ik heb ook een verhaal en daarin speelt een dagboek ook een beetje een belangrijke rol, ik wilde 'm Diary of a stranger / Strangers diary noemen, misschien wat voor jou?
    Ik ben hier trouwens sowieso heel slecht in :'D.

Ja, daar valt wel mee te werken. Hoe heb jij 'm uiteindelijk genoemd dan? - Ohja, ik ga zelf wel even kijken ;-)

Anavae schreef:
    (...)
    Ahja, het is gewoon dat typische. Vriendjesproblemen, vervelend broertje, ruzies met vriendinnen. Je kan het wel bedenken. Oja, ik zou het ook in episodes doen. Het volgt wel op elkaar, maar niet noodzakelijk. Zoals veel series op tv.
    + Als er ooit iets van komt, dan hou ik je in gedachten. (;

Diary full of high school problems is dan misschien wat...
    Het is misschien wat lang, maar ik zou het anders ook echt niet weten.

It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

Anavae schreef:
    (...)
    Ja, daar valt wel mee te werken. Hoe heb jij 'm uiteindelijk genoemd dan? - Ohja, ik ga zelf wel even kijken ;-)

Uiteindelijk heb ik hem 10 genoemd. Klink heel vaag, I know, maar het heeft ook iets met de 10 geboden te maken, dus daarom ;p.

The odds are néver in our favor.

I live day by day.
    Misschien die??

Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper