• Haar glanzende lippen trokken in een twijfelende glimlach, haar pijpenkrullen danstte op en neer toen ze zachtjes knikte. "Zal je papa beloven om braaf te zijn?" Ze knikte nog een keer kleintjes en drukte een kusje op haar moeders wang. "Ik houd van je, mama." Een doorzichtbare traan sijpelde uit haar mooie, fel blauwe ogen. "Ik houd ook van jou, Ladybug." De moeder trok haar in haar armen en wiegde haar zachtjes. "Ik zal je missen..." Grotere tranen biggelde over haar kleine wangentjes. "Het komt allemaal goed..."


    Cecelia is al van kleins af aan een wijze en koppige dame. Ze weet wat ze wilt bereiken en doet daar dan ook alles voor wat nodig is en ondanks dat haar vader weinig tijd voor haar heeft voelt ze zich gelukkig, alsof alles perfect is. Het verhaal speelt zich af op Animado, een kleine planeet in de magische dimensie. Cecelia heeft nooit van magie gehouden en is vast besloten om haar magie op zij te zetten en naar planeet Aarde te vertrekken. Haar vader is het hier niet mee eens, maar als Cecelia iets wilt, dan gebeurt het. Ze weet dat haar leven een enorme wending zal nemen eer ze op planeet Aarde is aangekomen. Eenmaal daar begint ze met haar reis, vast besloten om elk dorpje, elke stad en elk land te ontdekken. Ze heeft een geweldige tijd op Aarde en is zelfs verliefd geworden, maar haar verleden achter volgt haar. Mensen uit haar verleden duiken weer op, verhalen worden verteld en we moeten het gevaar dat op de loer ligt niet vergeten. Cecelia wordt gedwongen om terug te keren naar Animado, waar een vreselijke oorlog is uitgebroken. Ze komt achter dingen die ze nooit had willen weten en ze wordt genoodzaakt om de krachtige magie die diep in haar verborgen ligt, te gebruiken om alles wat haar lief is te redden.

    Wel of niet doen? (Daarmee bedoel ik: activeren?)
    Titel?
    Waarschuwen?


    Believe in yourself.

    Lol, oké. Dan niet, hahaha ^^


    Believe in yourself.

    DOEN!


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Doen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Wel of niet doen? (Daarmee bedoel ik: activeren?)
    Titel?
    Waarschuwen?ja


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Activeren dus!
    Titel: Geen idee....
    Waarschuwen please (lol)


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.