• Oké ff eerlijk zijn, zou jij dit lezen?


    Lione, een meisje uit District 1. Haar vader is de eerste en enige vredesbewaker uit 1, haar moeder is verpleegster. Haar zus Sophia (19) - en de rest van de familie - heeft een ontzettende hekel aan het Capitool. Allemaal hebben ze dezelfde reden: De Hongerspelen heeft een oude geliefde laten omkomen. Haar vader's eerste vriendin, haar moeder's eerste vriendje. En drie jaar geleden is Sophia hetzelfde gebeurt. Daarom heeft Lione besloten nooit verliefd te worden. Om daar voor te zorgen blijft ze uit de buurt van jongens, behalve haar beste vriend.
    Als Lione wordt getrokken om tribuut te worden in diezelfde Hongerspelen, is ze vastbesloten te winnen.
    Maar ze ontmoette één hele speciale jongen. En uit District 12 ook nog. Hij zal haar nooit kunnen aanspreken, maar waarom? En zal Lione nog wel zo vastbesloten zijn?


    Als het goed vind, moet je het zeggen. Ik twijfel ontzettend of ik er überhaupt aan moet beginnen. Misschien kunnen jullie me helpen?(A)


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    doen waarshuw je me even??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    is goed


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.