- Jay
Onderweg naar de kamer van Myla kwam ik bijna geen mensen tegen. Hier en daar een verdwaalde ziel, maar voor ze mij goed en wel in beeld konden krijgen, was ik alweer weg. In ieder geval waren er geen bewakers. Blijkbaar waren die nog steeds bij mijn rookbom, alsof het een vreemd mysterie was.
Na een paar trappen was ik op één van de onderste verdiepingen. Hier ergens was Myla heen gegaan, maar nu zag ik haar nergens staan. Dat werd kamers kijken.
De eerste paar kamers waren dicht, op slot en ik kreeg geen reactie. Bij een paar andere kamers zat ik gewoon hartstikke verkeerd, maar uiteindelijk had ik de goede kamer te pakken. De jackpot. Halleluja.
Myla zat op het rand van haar bed, in een spannend lingeriesetje en een geweldig uitdagende twinkeling in haar ogen.
Haar lichaam was nog jong, dat was wel te zien, maar ze was toch al behoorlijk ontwikkeld. Een jong vrouwenlijf. Opnieuw vroeg ik me af hoe oud ze zou zijn, maar toen gleden mijn ogen langs haar benen en waren die gedachten ook weer weg. Sexy. Heel erg sexy.
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen