• Zeitgeist
    Jay Tartaros
    Fayan Amero

Meanie
    Cassidy Dawn Sinder
    Dario Sinder
    Aurora Sinder

Lachesis
    Silvano Raul Ercole
    Myla Aldene Lachesis ( Zahira Briiori )
    Chryse Jae Alma

Meanish
    Oliver

[ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 13:03 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Ik moet weg :c

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Iemand iets leuks te vertellen tot Laura weer kan typen? (cat)

Bye bye (cat)

Ik moet dat betoog nu dus nog uit m'n hoofd leren *sigh*

Oké ik ga even op mijn laptop, dan kan ik weer typen. Tot zo!

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Allright, tot zo :3

YES, oke ik ben terug. Ja ik zat achter mijn broertjes fucking laptop en daar deed die klote internet het niet en KFJAIWJFEW oke en nu zit ik op mijn eigen en daar doet internet het wel -YOUDON'TSAY- maar ik ben helemaal gefrustreerd dus Jay moet het er even uit batsen voor mij, OK.

Ja en nu zal ik typen :'D

I lol'd :3

Boe. Ik ben er niet zo lang, ik moet zo terug naar een suffe verjaardag, mweh.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Suffe verjaardag van familielid/vriend of kennis van je ouder(s)?

Ja, die ken ik (cat)

- Jay
    Onderweg naar de kamer van Myla kwam ik bijna geen mensen tegen. Hier en daar een verdwaalde ziel, maar voor ze mij goed en wel in beeld konden krijgen, was ik alweer weg. In ieder geval waren er geen bewakers. Blijkbaar waren die nog steeds bij mijn rookbom, alsof het een vreemd mysterie was.
    Na een paar trappen was ik op één van de onderste verdiepingen. Hier ergens was Myla heen gegaan, maar nu zag ik haar nergens staan. Dat werd kamers kijken.
    De eerste paar kamers waren dicht, op slot en ik kreeg geen reactie. Bij een paar andere kamers zat ik gewoon hartstikke verkeerd, maar uiteindelijk had ik de goede kamer te pakken. De jackpot. Halleluja.
    Myla zat op het rand van haar bed, in een spannend lingeriesetje en een geweldig uitdagende twinkeling in haar ogen.
    Haar lichaam was nog jong, dat was wel te zien, maar ze was toch al behoorlijk ontwikkeld. Een jong vrouwenlijf. Opnieuw vroeg ik me af hoe oud ze zou zijn, maar toen gleden mijn ogen langs haar benen en waren die gedachten ook weer weg. Sexy. Heel erg sexy.

Het voordeel is dat het hier aan de andere kant van de straat is, dus ik heb gezegd dat ik even pen en papier kan halen, maar ik kan geen schrijfblok vinden dus ik ben hier nog wel even. *trommelt vrolijk met vingers op schrijfblokje*

Cassie
    'Dank je,' zei Fayan plotseling, zo zacht dat we het bijna niet hoorden. Hij keek naar mij, met een lege blik in zijn ogen, en knuffelde me toen zwakjes. Ik kon het niet laten om even te glimlachen en knuffelde hem terug, maar hij liet me al snel los om zijn broertje kort te omhelzen. 'Je hoeft me niet te bedanken,' grinnikte ik. 'Niemand bedankt mij.' Dat hoorde gewoon zo.

Myla Aldene Lachesis
    Ergens voelde ik iets kriebelen toen ik zijn onderzoekende, goedkeurende blik zag. Iets waardoor ik moeilijk kon wachten. Soepel stond ik op, streek met een aanlokkelijke glimlach mijn lange, donkere lokken naar achteren en liep naar hem toe.
    Mijn handen streelden over zijn nog altijd blote borst, ik moest op mijn tenen staan om hem te kunnen kussen. Vluchtig streken mijn lippen over de zijne, waarna ze afdwaalden naar zijn hals.
    Ondertussen glipten mijn vingertoppen zijn boxer even binnen, net lang genoeg om opgemerkt te worden.
    Hij was heerlijk breed gebouwd, gespierd, sterk, groot. Precies wat ik wilde in een mannenlichaam.
    De vraag was alleen nog hoe "groot" hij daar beneden was, bedacht ik me met een ondeugende twinkeling in mijn ogen.

I'm waiting (cat)

- Ferron
    "Waarom niet?" vroeg ik. Als er iemand constant bedankt moest worden voor haar goede daden, dan was het Cassie. Ik keek om één of andere reden ontzettend tegen haar op, maar ik had het nog nooit echt gezegd. Ze was sterk, zo ontzettend sterk. En daarbij, ze had Fayan laten praten en ze was hier nog geen vijf minuten. Daarvoor was ik haar ook dankbaar. Maar dat was ik voor zoveel dingen.

- Jay
    Myla stond op van het bed en liep elegant naar me toe. Ik kon niet zeggen dat ik nog altijd alert was en dacht aan mijn missie. Mijn hoofd was gevuld met heel andere ideeën en fantasieën. Fantasieën die ik zeker wel ging laten uitkomen, vroeg of laat.
    Toen ze recht voor me stond, legde ik mijn ene hand laag op haar onderrug en streek met de andere haar haren naar achteren, zodat ik een beter uitzicht had op haar goedgevormde borsten.
    Ik voelde haar lippen in mijn hals, haar vingertoppen heel kort in mijn boxer want een aangenaam gevoel verspreidde door mijn onderlichaam.
    Ik legde mijn vingers onder haar kin, liet haar me aankijken en drukte gewillig mijn lippen op die van haar, terwijl mijn beide handen haar dicht tegen mijn lijf aandrukte.