• Ik kwam net uit de douche, maar de deur zit op slot en krijg hem niet meer open.. Wat moet ik doen?! Help!!


    I'd rather have you, cursed or not.

    Tigger schreef:
    Keihard beginnen te kreunen. Als je een streng christelijke familie hebt komt er onmiddelijk iemand aanrennnen.


    -died-

    Dat had ik dus in Spanje, ik moest buiten in zo'n hok douchen, die wij delen met de mensen boven ons (de eigenaren, wij mochten hem gebruiken) en ze dachten dat niemand erin zat dus hadden ze hem van buiten op slot gedaan omdat het best laat was, en er zat binnen geen slot, en ik had wel mijn iPod. En wifi. Dus ik naar mijn zusje whatsappen, maar die las het pas na een uur .__.

    Ik hoop voor jou dat j nu al uit de badkamer bent?


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Eleos schreef:
    (...)

    -died-

    Dat had ik dus in Spanje, ik moest buiten in zo'n hok douchen, die wij delen met de mensen boven ons (de eigenaren, wij mochten hem gebruiken) en ze dachten dat niemand erin zat dus hadden ze hem van buiten op slot gedaan omdat het best laat was, en er zat binnen geen slot, en ik had wel mijn iPod. En wifi. Dus ik naar mijn zusje whatsappen, maar die las het pas na een uur .__.


    Dude, dan breek je toch allang die halve zooi af om eruit te komen?


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Dude, dan breek je toch allang die halve zooi af om eruit te komen?


    Nee, ik heb gewoon een tweeuurige douche-sessie gehouden (joehoe)

    whahhaha lolxdf
    ik zie het al voor me hahaha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Alucard schreef:
    "Oh nee! Ik zit opgesloten! Laat ik gelijk naar Quizlet gaan zodat ik bevrijd kan worden!"
    Lol sorry maar het klinkt zo grappig. :'D

    Ik dacht ook meteen:
    "Shit! Ik zit vast. Even op Q dan maar!"