• nou kyk,
    vanaf vandaag ben ik wéér een vriendin kwijt >,< Godver! nou eerst al in de brugklas veranderde egt héél erg in een trut en nu zonderd ze mij af nergeert me doet kut tegen me terwijl ze in groep 8 nog ME BFFL was en we alles deelden >,<
    nou vandaag ik al de zoveelste heb ik het gevoel.. want ze praat nooit meer tegen me, en als ik wat tegen haar zeg duurt het wel een half uur voordat ik een 'hoi' terug krijg, ze vraagt nooit meer hoe het gaat met mij enzo...
    Man wie heb ik nog wel waar ik bij kan uithuilen of wat dan ook ):


    when words fail, music speaks.

    Hoe erg vr je .. Maar je hebt my ng altyd waar je kan uithuilen x'D


    A. ikmisje.

    Oh laat hun !

    Don't worry about the people in the past, there's areason the didn't make it to your future.
    Weet je het kan wel kut zijn maar zulke mensen ben je liever kwijt dat rijk. Je kunt wel achter haar aan blijven lopen maar zij heeft blijkbaar totaal geen intresse. Ik had ong. hetzelfde een jaar geleden: het was niet mijn BF maar wel een goeie vriendin die me gewoon keihard de grond in zat te boren, maar hetzelfde moment zat ze de hele tijd als een hondje achter me aan te lopen en mocht ik nooit met andere mensen praten. Wat ik toen heb gedaan: gewoon keihard ruzie gemaakt en iedereen laten weten dat ik haar keihard liet vallen. Vergeet haar. Er zijn genoeg andere mensen die vrienden met jou willen zijn ;)


    BAM!

    niet echt een goede vriendin dan, wel?
    ze is jou niet waard. :)


    MJ - You'll never moonwalk alone

    trallaaaaaaaaaaaaaa


    Keep on smiling

    nou ze is my ook niet waard >,<
    ze kan de pot op ze zoekt maar een ander slaafje ^^
    UND ze noemt mij UND me BF sletten ofzoo But ze wil zelf verkering met een jongen om het de volgende dag weer uit te maken >,< ze weet nie eens wat een slet betekent domheid x]


    when words fail, music speaks.

    Tsjaa klinkt misschien hard, maar dat is juist de reden dat ik niet in vriendschap geloof. Ze zijn nooit te vertrouwen en doen nooit wat ze beloven.


    Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het leven is zoveel mooier met vrienden. Oké, er zitten sommige mensen tussen die andere mensen gelijk als een blok laten vallen, maar er zijn mensen die je door dik en door dun steunen, wat er ook gebeurt. Vriendschap fleurt het leven gewoon op, ookal gaan ze soms stuk. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.