• AAAAAAHHHHH.
    Mijn poes loopt nu al een paar dagen te miauwen met een hele dikke buik. Nu ligt ze eindelijk eens rustig in een doos met een kleedje erin en ik heb zo'n vermoede dat ze ieder moment kan jongen (:

    Edit:


    Klik (:

    Edit: Ze is aan het bevallen jongens!
    De eerste is er al :Y)

    Edit:
    Mijn kat heeft dus drie dagen over het bevallen gedaan. Toen ik thuis kwam was ze aan het miauwen en ging ze niet weg van haar plek, bleek ze dus op een dood katje te liggen. Gister deed ze ook al niets aan het katje dat toen geboren was. De enige die nu nog leeft is dankzij mij en mijn vader. Het is een rode :Y)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:27 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jaa <3
    Dus indirect ben jij nu moeder / tante? :3

    Hihii :Y)
    Ach, misschien is ze nog niet helemaal klaar en ligt er morgen nog wel eentje bij.
    Ik denk het niet, maar het zal altijd kunnen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    Hihii :Y)
    Ach, misschien is ze nog niet helemaal klaar en ligt er morgen nog wel eentje bij.
    Ik denk het niet, maar het zal altijd kunnen.
    \
    Gefeliciteerd, anyway.
    Ik ben allergisch voor katten en ik ben sowieso geen kattenmens maar dit vind ik toch cute. :3

    Mijne heeft er ooit eens twee dagen tussen gelaten, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ze 12 jaar oud is...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Mijne heeft er ooit eens twee dagen tussen gelaten, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ze 12 jaar oud is...


    Omg. Als dat bij die van ons gebeurd krijg ik toch nog twee jonkies :) x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    CUTEEE :3


    Pretty is just a pretty word.

    Eerst was het verschil enorm, nu zijn ze even groot, het was ongelofelijk raar. Maar je ziet het, als ze nog te dik is, komt er nog iets...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...