• A) Dat gezeur rond Val.
    B) Gezeur rond werk en de weinige uren die ik maar kan krijgen de komende maanden.
    C) Nu kan ik niet eens meer op mijn beste vriend rekenen.

    Al wekenlang heb ik hem meerdere keren gebeld (Ik ben geen stalker nee, maar we bellen wel regelmatig) en continue heeft hij een excuus om niet langs te komen als ik zijn hulp het meest harde nodig heb. Nu bel ik hem net ook om te vragen hoe laat hij kwam (hij zou komen vanavond) en hij nam normaal op, maar toen hij hoorde dat ik het was (dat kan hij op zijn kapotte scherm niet zien) was het ineens heel koud en ongeïnteresseerd 'Je valt me nu wel lastig Nanc. Bel om half vier maar weer ofzo.' well fuck you dude. Toen heb ik ook maar gezegd dat dat niet hoeft en dat ik wel wat anders ga doen, waarop hij heel koel weer ophing.

    What the fuck is all of this shit? Waarom zijn de afgelopen maanden zo vertiefde en verk......... zulke pleuris maanden geweest?

    Ik weet het heel goed gemaakt. Mensen kunnen de tering krijgen.
    Ik doe het wel lekker zelf allemaal en houd het wel gewoon stil. Hoeft ook niemand te zeuren dat het teveel is, als ik eindelijk toe begin te geven wat me dwars zit. Ik begin vrienden en mensen rondom me nu echt zat te worden met hun dubbele standaards en het continue tegenspreken van hun eigen woorden.

    Blergh. En dan te bedenken dat tot een paar minuten geleden mijn bui goed was.
    Bedankt beste vriend, ik heb heel veel aan je. -.-


    Til hug og blod.

    Muh. Ik ben blij dat ik Q nog heb als uitlaatplek. ):


    Til hug og blod.

    Dat is echt vreselijk voor je... Als je al niet eens meer op je beste vrienden kunt rekenen... sterkte!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    HIT HIM THE FAcE WITH A SPOOOON!


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is kut, Nance. Dat verdien je niet. Je hebt inderdaad nog Q als utilaat plek en met ons kun je altijd komen praten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tigger schreef:
    HIT HIM THE FAcE WITH A SPOOOON!


    I don't even want to see his face now. D: ;-;
    You can do it. I'll either start crying or beat him to his fucking respectless death if I see him right now.


    Til hug og blod.

    Ik zou echt een verklaring gaan eisen van hem ;x
    Jezus, wat een klootzak ja.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik zou echt een verklaring gaan eisen van hem ;x
    Jezus, wat een klootzak ja.


    Ik snap wel dat hij het ook niet makkelijk heeft in zijn situatie ... Maar ik ben er ook altijd voor hem, als hem iets dwars zit ... Als hij verdrietig is, als hij weer eens met liefdesproblemen of what the fuck dan ook zit. Ik deel mijn laatste sigaretten met hem, elke blow, hij heeft zijn eigen bed staan fucking notabene, maar nu heb ik hem echt nodig ... Waar de fuck ben je nu dan, asshole? D:
    En dat noemt zich mijn broertje dan! D:


    Til hug og blod.

    You don't deserve that...
    Gelukkig heb je Q nog!


    Bad decisions make good stories.