Melissa en ik hebben de vorige volgespamd. Lol. (': De shipnaam van Melissa, mij en Harry is: Halissa! *O* Stoer hè?
stay safe because I like being alive at the same time as you
CarrotKing schreef: (...) Lees het achterstevoren
"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran
MalikShake schreef: (...) Ik heb morgen wiskunde examen over 3hele boeken. Ik ben vandaag begonnen aan boek 1 en die heb ik nog niet af (:
Aero schreef: (...) HAHAHA. Maar Harry houd wel van Louis, ze gaan stiekem zelfs trouwen. c:
Aero schreef: (...) Bad, bad, bad girl! Oh en natuurlijk heeeel veeel succes! En misschien is het beter als je stopt met Q lol. Wat natuurlijk nooit kan xd.
MalikShake schreef: (...) Jij leest neighbours toch? Daar haat Harry Louis wel. Soort van. Maar eigenlijkniet, en toch weer wel. Snap je? (x
MalikShake schreef: (...) Oh ja, zo stiekem dat jij het weet x]
MalikShake schreef: (...) Wat? Ik heb gewoon pauze (a) ghehe
Aero schreef: (...) Yu'up, want in mijn dromen zijn ze zelfs al getrouwd.
MalikShake schreef: (...) Kan niet. In mijn dromen is Louis namelijk al met mij getrouwd (':
MalikShake schreef: (...) Oh, ik snap m! Ik vond het al op Harry Styles lijken. Maar je bedoelt dat het tegenover gestelde van Harry Styles niet van Louis zou houden?
Mijn username is een kopje, geen plaat
Aero schreef: (...) Ghehe. Toch wel. Hij bedriegt je namelijk met Harry. -aaa- Ik was getuige op hun bruiloft hoor. (':
CarrotKing schreef: (...) Ja
MalikShake schreef: (...) Of hij bedriegt Harry met mij:8