• Omdat ik er wat van krijg dat de RPGs snel doodlopen, heb ik wat nieuwe ideetjes. Welke lijken jullie het leukst en aan welke willen jullie meedoen?

    - The cruise | | | |
          12 jongeren krijgen de kans van hun leven, een wereldreis op een cruise die een jaar duurt. Op dit luxe cruiseship heb je alles, van bars tot zwembaden en beautycentra's.

    - The orphans | |
          Een streng weeshuis vol met wezen. Hoe gaat het eraan toe? Hiervoor zijn 10 rollen voor wezen beschikbaar en enkele leidinggevenden.

    - Underneath the Italian sun | | |
          Een bekende reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.

    - Ultimate survival | | | | | | |
          Tien jongeren vanaf 18 jaar strijden om een miljoen op en onbewoond eiland en moeten allerlei opdrachten uitvoeren. Deze opdrachten worden al snel en gevecht op leven en dood en ze beseffen dat ze elkaar beter kunnen helpen om te overleven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:28 ]


    Your make-up is terrible

    Ze zijn allemaal wel leuk XD
    Kan niet kiezen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    die laatste doet me denken aan HG


    -

    Allemaal leuk, inderdaad lopen RPG's snel dood heb ik vaker gezien terwijl het heel goed mogelijk is om een RPG langer dan een jaar draaiende te houden met actieve players.

    Dodsspillet schreef:
    die laatste doet me denken aan HG


    Zo kan alles je aan HG laten denken. Dit gaat over vrijwilligers.


    Your make-up is terrible

    The Cruise of Ultimate Survival.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als je Ultimate Survival doet, zou je me dan even willen waarschuwen? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Als je Ultimate Survival doet, zou je me dan even willen waarschuwen? (:


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Die cruise of Underneath the Italian sun, lijken me wel leuk..
    Wil je me waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 11:39 ]


    El Diablo.

    Meade schreef:
    Als je Ultimate Survival doet, zou je me dan even willen waarschuwen? (:


    That is a perfect copy of reality.

    Ou meedoen aan underneath the italian sun of the cruise


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha niemand wilt Orphans?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Haha niemand wilt Orphans?


    Bij mij spraken ze allemaal aan.. Telt dat ook ? ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Bij mij spraken ze allemaal aan.. Telt dat ook ? ;d


    Hahaha okay. Die vond ik stiekem het leukst en niemand anders lol.


    Your make-up is terrible

    phantasia schreef:
    Allemaal leuk, inderdaad lopen RPG's snel dood heb ik vaker gezien terwijl het heel goed mogelijk is om een RPG langer dan een jaar draaiende te houden met actieve players.


    Helaas wel. :c


    Your make-up is terrible

    Kun je waarschuwen als je één van deze begonnen bent, behalve de 1ste aangezien je die volgens mij al gestart ben en ik daar al aan mee doe. Het leukts lijkt me 4.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa