• Haii...
    Ongeveer zo'n 10 dagen geleden meldde ik het hier al. Mijn beste vriend beroofde zichzelf van het leven.
    Nu is het dus uiteindelijk zover. Vandaag hebben ze zijn lichaam laten overvliegen naar België. Straks is er de gebedswake en morgen wordt hij begraven.
    Zijn ouders willen dat ik iets zeg op de begrafenis en een liedje voor hel speel, maar ik weet niet of ik dat wel kan. Ik barst in tranen uit als ik nog maar aan hem denk!!
    Wat moet ik nu toch doen?! Ik kan gewoon echt niet meer, ik ga niet meer naar school, doe niets meer wat ik leuk vind,...
    En nu willen zijn ouders dus dat ik samen met nog een vriendin een liedje voor hem speel. Maar hij was degene die me gitaar leerde spelen, dus dat maakt alles nog eens een pak moeilijker ='(
    Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen... =(
    Sorry, moest dit gewoon kwijt ='(
    x

    heel veel sterkte, niet iets doen waar je je niet goed bij voelt. Maar misschien krijg je wel spijt als je het juist niet doet.. $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Omg, dit is megavervelend :[
    Probeer in ieder geval een kort liedje te spelen, dan heb je het wel gedaan en ik denk dat hij het zou waarderen gezien hij je het geleerd heeft, maar duurt het niet te lang.
    En probeer binnenkort weer naar school te gaan en dingen te doen die je leuk vindt.
    Sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 19:50 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Gecondoleert & veel sterkte,
    Ik snap je probleem, maar ik denk dat je het moet proberen, kijk als het niet gaat dan heb je het tenminste geprobeerd. Als je het nu niet doet krijg je er misschien later spijt van. Het is moeilijk, maar ik denk dat iedereen het erg waardeert als je als je een liedje speelt waarbij iedereen hem herinnert als een goed persoon.
    Heel veel sterkte!


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    wat vervelend voor je.
    ik denk dat als je het doet, je een dag trots terugkijkt dat je je laatste eer aan hem gaf.
    heel veel sterkte (flower)


    -

    Heel veel sterkte. Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt. Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn beste vriend zelfmoord zou plegen.
    Ik hoop echt dat je er weer bovenop komt <''33


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ohh dat is echt verschrikkelijk. Ik heb je vorige bericht niet gelezen, maar echt heel erg veel sterkte. Ik kan het me niets eens voorstellen.. Maar ik zou het in elk geval proberen. En anders, als het je écht niet lukt kun je het misschien opnemen? Super veel sterkte..

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 19:57 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind het heel naar voor je, maar laat je niet dwingen! Op de begravenis van mijn oma en beppe deed ik het vrijwillig, maar als jij er tegenop ziet en het even niet ziet zitten moet je het niet doen, hoe lullig het ook misscien lijkt.het is lulliger om een afscheid te hebben die voor jou niet compleet voeld. Sterkte en heel veel succes! Als er iets is kan, je altijd mailen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife