• Goed dat jullie hier kijken.
    Nou, sayxkiss en xFUCKxYOUx willen een nieuwe serie beginnen. Enn zij hebben nog rollen over. Ik zit er ookm in en wil heel graag dat de prolooog er komt, dus WILLEN jullie jullie aanmelden!!!

    PLEASE????
    -XxX-Mariëlle


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    moeten? Ik moet niks lieverd =']
    We beslissen zelf wel wat we doen, niet? Wie ben jij te pepalen wat wij doen?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wat kunnen sommige mensen stom doen (niet jij maar Bambi)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Wat kunnen sommige mensen stom doen (niet jij maar Bambi)

    Hoezo stom? ^^
    Ze hoeft niet te zeggen dat het "MOET" dat voelt zo verplicht en iedereen bepaalt zelf wat die doet.
    Als ze het anders zij, van .. "willen jullie..." had ik anders gereageerd ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik zeg ook zovaak "je moet" maar dat is geen bedreiging van: Als je het niet doet bla,bla bla


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik zeg ook zovaak "je moet" maar dat is geen bedreiging van: Als je het niet doet bla,bla bla


    Nee jemig. Zo vat ik het ook helemaal niet op, maar de manier hoe het wordt gezegt bedoel ik alleen.
    Ik wil niemand beledigen ofzo, ik zeg het alleen eventjes^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wat kunnen sommige mensen stom doen (niet jij maar Bambi)


    Hoezo doet ze nouw weer stom?! >.0 Het is tog zo,, wij moeten helmaal niks! Dus Bambi heefd gewoon gelijk hoor,


    Dunno ><

    *doef* Je kunt toch nagaan dat ze het niet zo bedoelt. Hoe lief ik jullie ook heb.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    mensee Reageer er dan niet op !!!!!!

    Jullie lokke zelf de ruzie uit !!

    (...)

    Hoezo doet ze nouw weer stom?! >.0 Het is tog zo,, wij moeten helmaal niks! Dus Bambi heefd gewoon gelijk hoor,


    Dankje schat <3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Nee jemig. Zo vat ik het ook helemaal niet op, maar de manier hoe het wordt gezegt bedoel ik alleen.
    Ik wil niemand beledigen ofzo, ik zeg het alleen eventjes^^

    Zo bedoel ik het ook niet :S Sorry als het zo overkomt.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik ben het met Bambi eens^^ sorry lieverds ;3


    Lalalalalalalala.

    mensee Reageer er dan niet op !!!!!!

    Jullie lokke zelf de ruzie uit !!


    Nee dat is niet zo, ik geef alleen iets aan, en er wordt direct gezegt dat ik dom doe?
    Wat is er dom aan om aan te geven dat het woord "MOETEN" gewoon raar is om neer te zetten? Iedereen gepaald zelf wat zij/hij doet, niet dan?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    SNAP JE NIET WAT EEN GRAPJE IS ..U_U

    (...)

    Nee dat is niet zo, ik geef alleen iets aan, en er wordt direct gezegt dat ik dom doe?
    Wat is er dom aan om aan te geven dat het woord "MOETEN" gewoon raar is om neer te zetten? Iedereen gepaald zelf wat zij/hij doet, niet dan?


    Inderdaad^^

    Jij mag toch ook je mening geven?


    Lalalalalalalala.

    *doef* Je kunt toch nagaan dat ze het niet zo bedoelt. Hoe lief ik jullie ook heb.


    Als ze het niet zo bedoelt moet ze het er ook niet neerzetten.
    Ik scheld iemand toch ook niet zomaar uit voor Klote Mengool terwijl ik dat niet zo bedoel? ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]