• Hi!
    Ik zoek een mooie jas voor de zomer. Want dat heb ik nu echt nodig. Alleen ik kan nergens een mooie jas vinden.. Weten jullie mooie jassen of waar ik mooie jassen kan kopen ? xo

    edit; Ik wil graag een jas met een muts.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 17:32 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wat voor jas wil je? Ik loop altijd rond in mijn leren jasjes of een blazer.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een rode trenchcoat en voor de rest draag ik gewoon een vest of blazer. Je moet gewoon naar een stad gaan en daar alle winkels afgaan, kom je vanzelf iets tegen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dit jaar heb ik een zomerjas gehaald bij de Zara. De V&D en H&M hebben meestal ook wel wat leuke jassen voor de zomer.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ga vooral winkels in waar je nooit kom, kijk in outletcenters, online en je kan altijd nog bij H&M kijken, ik had mijn jas er voor heel weinig want het was van vorig seizoen. Iedereen zei dat het een leuk jasje was, dus kijk vooral bij oude collecties (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De Markt :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.