• Hiii iedereen,
    Ik heb vandaag een feestje & wil graag wat opvallende make-up dragen. Ik wil ook graag eye liner op, maar elke keer als ik dat probeer gaat het helemaal fout! Dan zit het overal op mijn gezicht, maar niet waar het moet. -,-
    Heeft iemand tips hoe ik de eye liner goed op kan doen? Ik weet dat het echt een domme vraag is, maar ja..

    xxx


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Ik zorg er altijd voor dat mijn arm ergens op leunt, dan heb ik een vastere hand. En als het ergens niet goed zit haal ik een beetje weg met een wattenstaafje.


    Your make-up is terrible

    Je moet je oog doen als een chinees, weetje. Dat vind ik in ieder geval handig.
    En inderdaad met een wattenstaafje de foutjes weghalen (:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 10:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als het bij mij niet lukt dan doe k altijd een dikke lijn op mijn ogen en bewerk het met een watje -met make-up remover erop natuurlijk-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik gebruik alleen oogpotlood, maar je kunt editorial filmpjes op youtube kijken, kan altijd werken. Een droge en schone huid werkt ook mee.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je moet je oog zegmaar strak trekken, het is ook wel fijn dat je een goed kwastje hebt (stiftje is al helemaal fijn!).
    Anders kijk je op youtube als het niet lukt, daat staan ook wel van die handige tips.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Beautyblogs.. Hoppa.
    Op bloglovin.com kan je een account maken en blogs volgen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eigenlijk zou je je oog juist niet strak moeten trekken, omdat dat slecht zou zijn. Maar ik vind strak trekken ook handig.
    En oefenen. Dat is het enige wat ik kan zeggen. Het gaat nooit in een keer goed.


    Food.

    één oog dicht één oog open. het dichte oog dicht houden met je vrije hand en dan KLEUREN DIE HANDEL :Y) verder geen ervaring want ik gebruik geen makeup (:


    Shit happens but pee happens a lot more.