Praat maar verder !
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Aero schreef: (...) Inderdaad! Lol, goed zo! Ik moet het alleen nog in het Engels maken. (: Tot zo en eet smakelijk! c:
You always have a choice in life, it's sometimes just
Aero schreef: (...) Sarah, kan je ook covers maken? (:
Mijn username is een kopje, geen plaat
Aero schreef: (...) Jammer. :C Dan zal ik er maar gewoon een plaatje bij zetten, ihihi. (;
CarrotKing schreef: (...) Ik bedoelde voor superpowers:)
stay safe because I like being alive at the same time as you
Furler schreef: (...) Haha succes -derde keer vandaag, ik ben zo origineel xd- Dank je (:
[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 14:53 ]
Aero schreef: (...) Ooh, laat maar dan. Lol. (': Maaar wil je voor mij en Niallvember een cover maken? c: Je krijgt de plaatjes natuurlijk lol.
Ik zt net ij mijn al gemaakte photoshop dingen te kijken en toen vond ik deze terug
CarrotKing schreef: (...) Is goed,vraag het anders in mijn topic dan vragen meer mense covers
CarrotKing schreef: Ik zt net ij mijn al gemaakte photoshop dingen te kijken en toen vond ik deze terug LOl een van de eerste die ik maakte
Aero schreef: (...) Heb je een linkje? (:
A sign, they say, for example, to the West of Gibroikin.
"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran
Mucca schreef: (...) http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=122218 (ik it effe op mijn ander account)
Aero schreef: (...) Hahaha lol. Je hebt een ander account wist ik niet eens. (':
CarrotKing schreef: (...) De rest wel ik heb me ook al een paar keer in het OMG-topic laten zien
Aero schreef: (...) Aha. (': Oeh, nu moet ik een kei oud topic gaan bumpen, but who cares? lol.