• Ik kruip mijn bed in om rustig in bed verder te gaan met het verkennen van de duistere wereld van Avernum of schrijven, vind ik wat hards in bed. En nog wat. En nog wat. Ligt mijn bed vol harde korrels. Ga ik beter kijken. Is het hamstervoer. Snoozer hangt weer in de tralies en zit voer in mijn bed te spugen. Alleen mijn kamer bedelven onder de zonnebloempitten is niet genoeg, nee, ook mijn bed moet eraan geloven D:

    Bovendien is het raar. Normaal spuugt ze alleen eten naar mijn bed als ik erin lig (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Misschien probeert ze je duidelijk te maken dat je d'r eens fatsoenlijk voer moet geven. Peanut eet alleen aardbeien en drinkt mineraalwater (cat).


    i put the fun in funeral

    Hahahah, leuke hamster heb jij (krul)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jouw hamster is echt cool. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Buddy schreef:
    Hamsteren.

    Alwin, volgens mij mag je hamster je niet zo... of hij vindt het voer niet zo lekker.


    Pff, wss een combinatie van aandacht vragen (het houdt op als ik even met haar speel( en voer niet lekker vinden. Gebeurt alleen aaan het einde van de week, als ze alleen de korrels over heeft die ze niet lekker vind. Die juist super gezond zijn D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Pff, wss een combinatie van aandacht vragen (het houdt op als ik even met haar speel( en voer niet lekker vinden. Gebeurt alleen aaan het einde van de week, als ze alleen de korrels over heeft die ze niet lekker vind. Die juist super gezond zijn D:

    Dan is dit vast een hint, dat zij vindt dat jij gezonder moet eten :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pfff, was mijn Cavia maar zo leuk D: Enige wat hij doet is Speedy Gonzales spelen en tegen de zijkant van zijn kooi knallen.. Of van mijn schoot af rennen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hamster komt in opstand.
    Ze vindt het vast niet leuk om te lezen hoe jij ons vrouwen zit te beledigen. Dat tast haar feministische innerlijk aan!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hamster komt in opstand.
    Ze vindt het vast niet leuk om te lezen hoe jij ons vrouwen zit te beledigen. Dat tast haar feministische innerlijk aan!


    Wat ik zeg over vrouwen gaat niet op voor Snoozer. Snoozer is cool. Jullie niet :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Wat ik zeg over vrouwen gaat niet op voor Snoozer. Snoozer is cool. Jullie niet :Y)

    Daarom spuugt ze ook die korrels in je bed. Ze is beledigd. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Daarom spuugt ze ook die korrels in je bed. Ze is beledigd. :Y)


    Jij bent ook beledigd, maar ik zie je nog geen korrels in mijn bed spugen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Jij bent ook beledigd, maar ik zie je nog geen korrels in mijn bed spugen :Y)

    Goh, zou dat misschien zijn omdat ik tweehonderd kilometer van je af woon? Is maar een suggestie...
    Je hamster doet wat ik wil doen, dus. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Goh, zou dat misschien zijn omdat ik tweehonderd kilometer van je af woon? Is maar een suggestie...
    Je hamster doet wat ik wil doen, dus. :Y)


    Pff, als je echt beledigd was geweest was je gewoon op de trein gestapt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    jouw hamster is geniaal haha

    Louvre schreef:
    Ik vind jouw hamster geweldig :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Snoozer vindt gewoon dat je te dun bent en probeert je dat subtiel duidelijk te maken zo (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.