• Dit ben ik met mijn normale haar (links):



    Ik heb altijd al een hekel gehad aan mijn haar. Mijn ouders hebben al twee keer beloofd dat ik mijn haar permanent mocht stijlen, maar altijd vlak voordat we naar de kapper gaan, veranderen ze toch van gedachten! Maar nu heb ik een oplossing gevonden. Ik ga met de stijltang iedere ochtend over mijn krullen (zonder uit te kammer, want dan gaat het kroezelen). En dan krijg ik golvend haar, wat ik persoonlijk veel mooier vind. Even foto zoeken:



    En dan kom ik nu tot mijn vraag... Mijn haar is wel altijd droog nadat ik het gestijld heb, zoals je waarschijnlijk kan zien op de foto. Hebben jullie daar een oplossing voor? (producten die ik gebruik: shampoo, conditioner, hair repair product dat ik op handdoekdroog haar moet insmeren en syoss heat protect dat ik voor het stijlen op doe). Dus iemand tips?

    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:55 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Een voedend masker raad ik echt aan. Ik stijl mijn haren elke twee dagen en zo'n maskertje helpt wel.


    Olive

    Ik heb een spray die beschermt tegen vocht, van Schwartzkopf, maar die kan je wel enkel kopen in de Pro-Duo*, bij mijn weten. Hij heet Osis+ en werkt heel erg goed, ik heb nog nooit droog haar gehad door het stijlen dus ... :')

    *De enige die ik weet zijn, is in St-Niklaas...


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat ik zou doen, is je haar wassen met relatief weinig shampoo en er daarna een lekker haarmasker in doen, dat doorkammen - onder de douche dus nog - met een hele grove kam, daarna je haren droog deppen in plaats van heel hard wrijven en het van zichzelf laten drogen. Als het haar een beetje vochtig is nog kun je er mousse en serum in doen (Andrélon is een aanrader) en het op een lage stand stijl föhnen. Ook met stijlen, niet te snel willen gaan en een beetje serum gebruiken om het te beschermen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    I really really like your hair


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Oh en je hoofdhuid masseren als je je haar wast, dan maken je talgklieren meer talg aan en krijg je dus minder droog haar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pusheen schreef:
    Ik vind jouw haar eigenlijk prachtig op die eerste foto.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dankjewel allemaal! Ik heb veel goede tips gekregen van jullie! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Als ik echt heel eerlijk ben, dan zie ik het verschil tussen de eerste en tweede foto niet eens goed.:x Dus, ik zou je haar gewoon proberen te accepteren. Want er zijn een heleboel mensen met stijl, volumeloos haar die wel krullen willen. *Nee, dat ben ik niet.*


    Food.

    Een speciale shampoo misschien?
    Anyway, ik vind je haar op beide foto's heel mooi. (:


    Save me from myself.