• Dit ben ik met mijn normale haar (links):



    Ik heb altijd al een hekel gehad aan mijn haar. Mijn ouders hebben al twee keer beloofd dat ik mijn haar permanent mocht stijlen, maar altijd vlak voordat we naar de kapper gaan, veranderen ze toch van gedachten! Maar nu heb ik een oplossing gevonden. Ik ga met de stijltang iedere ochtend over mijn krullen (zonder uit te kammer, want dan gaat het kroezelen). En dan krijg ik golvend haar, wat ik persoonlijk veel mooier vind. Even foto zoeken:



    En dan kom ik nu tot mijn vraag... Mijn haar is wel altijd droog nadat ik het gestijld heb, zoals je waarschijnlijk kan zien op de foto. Hebben jullie daar een oplossing voor? (producten die ik gebruik: shampoo, conditioner, hair repair product dat ik op handdoekdroog haar moet insmeren en syoss heat protect dat ik voor het stijlen op doe). Dus iemand tips?

    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:55 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou niet weten wat je nog meer kan doen, misschien zo'n glansspray ding maar ik zou toch wat aandringen bij je ouders want hoeveel beschermingsproducten je ook gebruikt, stijlen blijft schadelijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wou dat ik jou haar had! Ik vindt dat altijd zo mooi zulke krullen.
    Maar sorry ik heb geen tips voor je


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik vind jouw haar eigenlijk prachtig op die eerste foto.


    Let the Night embrace you

    NOOOO, DON'T DO IT! D:
    Je haar is prachtig met die krullen, 't is doodzonde om te gaan stijlen! Ik vind het persoonlijk echt veel leuker zo en ik raad echt ontzettend hard af om het te stijlen.
    Voor als je het toch per se wil: Ga alsjeblieft niet iedere ochtend stijlen, dat is funest voor je haar. Binnen no time is het dood en kan je het allemaal af laten knippen. Daarbij wordt je haar er inderdaad droog, futloos en dof van. Zorg dat voor het stijlen een serum oid met heat protect in je haar doet die je tegen de hoge temperaturen van de stijltang beschermt. John Frieda heeft een goede lijn voor droog haar, weet alleen niet of die nog verkrijgbaar is.
    In de winkel vind je honderden glans producten. Serums (sera?), sprays, lakken, shampoos, olien, etc. Sommige wat duurder dan andere, je moet zelf maar kijken wat het best bevalt.
    O, en voor stijl haar zonder een stijltang: John Frieda heeft ook een serum waarvan ze zeggen dat je haar er drie dagen lang stijl door is. Nooit geprobeerd dus weet niet of 'ie werkt, maar misschien een goede vervanging.


    i put the fun in funeral

    Pusheen schreef:
    Ik vind jouw haar eigenlijk prachtig op die eerste foto.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Konayuki schreef:
    Ik wou dat ik jou haar had! Ik vindt dat altijd zo mooi zulke krullen.
    Maar sorry ik heb geen tips voor je


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik denk dat je wel al genoeg producten gebruikt ! 1 keer per week een voedend masker is het enige dat ik nog kan verzinnen ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Je haar is zo mooi! Prachtig!
    Als je het nog één keer stijlt, is dat echt een schande.
    Vraag anders aan je kapper wat je ermee moet doen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik vind je krullen persoonlijk heel mooi.
    Maar aangezien je het niet mooi vind...
    je kan beter niet elke dag met die tang door je haren gaan, door de hitte worden je haren heel erg droog. Spreek ik uit ervaring.
    misschien kan je het merk Keune gebruiken (shampoo-conditioner en een soort creme om op alleen nat haar te zetten. Het laat je haar weer leven.
    en/of kan je ook een soort vet voor je haar kopen die het vanzelf laat glanzen.


    -

    Konayuki schreef:
    Ik wou dat ik jouw haar had! Ik vind dat altijd zo mooi zulke krullen.
    Maar sorry ik heb geen tips voor je


    Bad decisions make good stories.

    je kan het beste eerst wat speciale haar olie in je haar doen en het dan stijlen (doe ik ook) en dan glanst het en word het niet droog :)


    He like girls how eat carrots!

    Ik vind u eigenlijk ook wel vree mooi met krullen want u haar gaat kapot door het te stijlen... Als ge het natuurlijk zelf ni mooi vindt, stijl het dan mar ma ik weet geen oplossingen...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Het is echt niet goed voor je haar om er iedere dag met een stijltang door te gaan, dus ik raad aan om het om de dag of om de twee dagen te stijlen. Je hebt echt heel mooie krullen waar volgens mij velen jaloers op zijn. En ik denk niet dat je wil dat je haar kapot gaat?

    Een permanent raad ik ook heel erg af, want je haar gaat er volledig kapot van en het duurt een eind voor hij eruit gegroeid is.. Dan ga je bovenaan weer krullen krijgen en zal het onderaan nog stijl blijven na een tijdje. En je zal er normaal ook een groot stuk mogen vanaf knippen als het uitgegroeid is..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou ophouden je haar te stijlen en blij zijn met zulke mooie krullen! Is ook nog eens veel beter voor je haar...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Ik zou ophouden je haar te stijlen en blij zijn met zulke mooie krullen! Is ook nog eens veel beter voor je haar...


    Ex astris, sciencia