Sophie is vastbesloten meer te weten te komen over het vreemde groepje mensen dat in een verlaten winkelcentrum woont. Het wordt snel genoeg duidelijk dat ze niet welkom is, maar ze blijft terugkomen, ondanks de herhaaldelijke cryptische waarschuwingen van Cerberus. Haar vasthoudendheid wordt echter sterk op de proef gesteld als ze iets te zien krijgt dat ze niet met haar gezonde verstand kan verklaren.
~
Ook aan de andere kant van het land gebeuren bizarre dingen. Matt wordt midden in de nacht aangevallen door een wild beest en als hij 's ochtends wakker wordt bevindt hij zich in een erg vreemde situatie. Hij kan geen contact leggen met de buitenwereld en niemand schijnt bereid te zijn hem iets te vertellen, op de kille Oz na.
© Square
Dit was mijn NaNoWriMo verhaal van 2011. Dat betekent dus dat ik de eerste 50.000 woorden al klaar heb liggen en dat ik vanaf vandaag iedere dag een stukje kan activeren. Het is nog niet af, maar ik zal er ondertussen natuurlijk nog aan verder schrijven. ^^
Het plaatje is een link, maar je kunt ook hier klikken.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan