• VOL!VOL!VOL!VOL!VOL!

    Als er een vliegtuig neerstort komen er meer dan 100 mensen om.
    Maar 10 tieners blijven leven.
    Ze strandden samen met 100 lichamen en een kapot vliegtuig op een onbewoond eiland, waar ze moeten overleven.
    Mensen sterven, liefdes ontstaan, vriendschappen worden verbroken en er wordt gevochten om eten. Welkom op Lonely Island

    Rollen:
    #8 tieners (het liefst allemaal uitersten, bitches, gothics,nerds, fangirls, fashionista's, sporters, loners)
    1. Cher Dione Brooks, Brights
    2. Milica Gemma Hastings, Eevee
    3. Jaye Annabeth Swarek, Cooper
    4. Jesse Collins, Eevee
    5. Yessie Perce Kingstown, xJohnnyDepp
    6. Aiden Daniels, Cadentium
    7.Rowan Kingsleigh,Cadentium
    8.Dave Harris,Eevee
    De orgineelste en leukste rollen worden gekozen.

    Invullen:
    #Naam:
    #leeftijd:
    #karakter:
    #uiterlijk:
    #familie:
    #extra:
    #waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 18:19 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Ik doe een fangirl! Dat is leuk ;p!
    Mogen het trouwens ook jongens zijn?
    Laat maar, ik zie al ''sporters'' staan. Ik doe er wel zo een, aangezien je al best veel meisje hebt :').

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 17:14 ]


    The odds are néver in our favor.

    #Naam: Yessie Perce Kingstown

    #leeftijd: 17 jaar.

    #karakter:
    Ze is een gothic. Ze is stil en schuw maar gaat wel snel dingen doen als er iets ergs gebeurd. De dingen die ze zegt zijn eigenlijk nooit aardig, alleen als je vrienden met haar bent. Daarom valt ze vaak buiten de groep maar dat vind ze niet erg. Ze is vaak bezig met zichzelf. Niet als iemand in gevaar verkeerd, gewond is of op een andere manier hulp nodig heeft. Dan weet ze altijd wat je moet doen en kan dan heel bazig zijn alleen is ze wel een stuk liever dan anders. Nieuwsgierig is ze altijd hoewel ze dat niet laat blijken. Ze probeert door middel van onopvallend te zijn -wat nauwelijks gaat door haar kledingstijl- er achter te komen wat ze wilt weten. Als je vrienden van haar bent heb je ontzettend veel aan haar, hoewel ze nooit zou kunnen geloven dat iemand haar aardig zou kunnen vinden. Ze heeft een beetje een minderwaardigscomplex.

    #uiterlijk:



    ze kleurt haar haar vaak, ze houd van afwisseling. Het liefst is haar haar zoals op de tweede foto.
    #familie: Haar familie vind haar raar door hoe ze is. De enige met wie ze nog contact heeft zijn haar oom en tante, met haar neef. Hier heeft ze ook heel lang gewoond. Dit is haar oom James van 43 en haar tante Georgina van 42 en haar neef Dunn van 19.

    #extra: Ze houd van tekenen en zingen.
    #waarschuwen? Ja :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Je hebt de rol


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    jeeeeh :D


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Aiden Daniels.

    - Leeftijd: 18 jaar.

    - Karakter: Aiden is een erg koppige jongen die echt voor iets gaat als hij iets wil. Hij is een echte sportgek en is geweldig in alle sporten, van basketbal tot tennis. Zijn favoriete sport is voetbal en dat speelt hij ook. Hij speelt in het voetbalteam van zijn school en is middenvelder en captain. Hij is ook heel lief voor de mensen die hij mag, dus voor zijn ouders, zijn broertje en eventuele vriendin. Hij is heel slim wat mensen niet van hem verwachten aangezien hij er zo goed uitziet en aan sport doet. Verder is hij heel grappig en charmant en ook een beetje arrogant.

    - Uiterlijk: Donkerbruin, bijna zwart haar met blauwe ogen en een getinte huid;



    - Familie: Hij heeft een moeder en vader en één broertje en een hond: Max (Chihuahua) van zijn moeder.

    - Extra: Hij is middenvelder en is een geweldig goede voetballer. Zijn kamer hangt vol met posters van Messi, Xavi en Torres. Hij is ook een film gek en kan urenlang films kijken.

    - Waarschuwen? JAA!


    The odds are néver in our favor.

    Je hebt de rol, ik zet je er zo bij :)


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Als je wilt, maar ik er nog een jongen bij. Er zijn zo weinig jongens!


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Als je wilt, maar ik er nog een jongen bij. Er zijn zo weinig jongens!


    ^ Wilde ik nét zeggen! ;p. Ik maar er ook anders een bij?

    Weet je wat, ik maak een sporter bij, maar dan een meisje :3.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 17:34 ]


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    ^ Wilde ik nét zeggen! ;p. Ik maar er ook anders een bij?

    Weet je wat, ik maak een sporter bij, maar dan een meisje :3.


    Hahaa, Lol


    ' Nyctophilia '

    #Naam: Rowan Kingsleigh.

    #Leeftijd: 17 jaar.

    #Karakter: Rowan is een erg spontane meid die gek is van sport. Ze doet aan rugby en voetbal. Ze heeft een geweldig gevoel voor humor en is goed in omgang met andere mensen, zo heeft ze heel veel jongens vrienden doordat ze zo gek is van sport, en zo heeft ze veel meiden vrienden omdat ze gek is op knappe voetballers. Verder is ze nogal een harde tante, dus ze kan wel tegen een stootje (vandaar dat ze zulke ruige sporten beoefend). Ze is erg sarcastisch en kan dus heel gemeen overkomen, maar dat is ze niet.

    #Uiterlijk: Ze is een niet echt knap meisje; ze heeft gewone bruine ogen en lichtbruin haar, maar meestal zie je haar gezicht niet zo goed omdat het onder de modder of gras zit.



    #Familie: Ze heeft een schattig zusje en een moeder. Haar vader is namelijk overleden door een spooktrein; dus hij zag de trein niet aankomen en is dus aangereden.

    #Extra: Ze had een hele goede band met haar vader en was er toen ook kapot van toen ze hoorde dat hij overleed. Ze heeft het nooit helemaal kunnen verwerken, en ze heeft er nog steeds moeite mee als ze zijn naam hoort, zijn stem hoort op een oude videoband, of wanneer ze een foto van hem ziet.

    #Waarschuwen? Ja.


    The odds are néver in our favor.

    Naam: Dave Harris
    Leeftijd: Dave is negentien jaar, geboren op de 21e van januari.
    Karakter: Dave is een vrolijke jongen die graag anderen helpt. Hij is een jongen die zich niet zo snel ergens voor schaamt. Hij houdt van lekker gek doen en het maakt hem niet zo veel uit wat anderen van hem denken. Hij is een echt vriendenmens. Dave is ook heel nuchter. Hij krijgt veel aandacht, maar erom vragen zal hij nooit. Hij vindt het fijn om alleen te zijn om tot rust te komen, maar bij zijn vrienden is hij veel spontaner en openener. D is ook heel erg apart en moeilijk te doorgronden. Hij is speciaal, vindt hijzelf. Meer uniek dan een ander, want hij mag niet zo graag 'standaard' mensen.
          Hij valt op meisjes die ook zichzelf kunnen zijn. Spontaniteit is ook een karaktereigenschap die hij wilt kunnen delen met zijn toekomstige vriendin.
    Familie: Dave woont samen met zijn 38 jarige moeder Mia Willes en zusje 15 jarige zusje Ruby Harris. Zijn vader Dave Sr. Willes is op Dave's dertiende gestorven aan botkanker op 45 jarige leeftijd.
    Extra: Dave denkt niet vaak meer na over zijn vader, het is verleden en soms moet je het verleden los laten is wat hij altijd zegt. Hij draagt wel altijd zijn vader's gouden trouwring aan een gouden ketting. Het is heilig, zegt hij altijd. Het steunt hem in alle moeilijke tijden.
          Dave heeft zijn armspieren gekweekt op de middelbare school met het basketbalteam waar hij onder het nummer "21 Harris" speelde. Ook trok hij zich vaak op aan de grote eik in zijn achtertuin bij zijn moeder.
    Uiterlijk: Josh Hutcherson

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 18:01 ]


    ' Nyctophilia '

    Uhm, nouja ik maak er wel 10 tieners van haha, jullie hebben beide de rol


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous