• Habe ein neuen idee^^ E ik heb rollen nodi!

    Jess is een normaal meisje maar ze voelt zich niet echt zelfverzekerd in haar vel. Dat komt allemaal doordat ze wat bredere cups heeft dan haar vrienden. Als ze op een dag de moed heeft om met een programma mee te doen waardoor je zelfverzekerder word en ze word itgekozen uit de honderden andere meisjes. Samen met een homo gaat ze opzoek naarhaar zelfverzekerheid. Eenmaal ze echt super zelfverzekerd is mag ze een fotoshoot doen en word z daarvoor helemaal restyled. Ondertussen zijn zij&die homo eigenlijk al zowat BF's geworden en blijven ze dat ook. Als de jongen naar haar komt, die homo dus zegt hij of beter vraagt hij of ze de fotoshot naakt wil doen zodat er de zelfverzekerdheid echt afstraalt [/Nee dit word geen porrno!] Uiteindelijk doet ze het en komt ook die affiche waar ze zo opstaat op het straat t hangen. Aan elke voorbijganger moet ze vragen of ze er goed uitziet en dankomt ze die ene jonge tgen. Hij zegt dat ze er heel goed uitziet en van die shiit enzoo en ze praten nog wat. Uiteindelijk klikt het wel tussen hun en wisselen ze telefoonnumers enzoo. Hoe loopt dat af...

    Werkt met verrassingen.

    Verrassing;
    1; BEZET By; xTINKERBELL
    2; BEZET By; PersianQUEEN
    3; BEZET By; HoneyPoepx3
    4; BEZET By; BiLlPrInCeSs
    5; BEZET By; DeadPrincess
    6; BEZET By; MILLIONAIRx3
    7; BEZET By; LOLLIPOPx
    8; BEZET By; KimFootball
    9; BEZET By; TOMSDICK


    xxxxxxxxx

    1=Latere BF hoofdrol+Eerste vriendin Bill+Latere Vriendin Alex Evans
    2=Vriendin Andreas
    3=Vriendin Tom+Latere BF hoofdrol
    4=BF Bill&Tom
    5=BF Gustav&Georg
    6=Vriendin Gustav
    7=Hoofdrol+Latere vriendin Bill
    8=Vriendin Georg.
    9=1ste vriendin Tom+Latere BF ToHo

    Iedereen blij?
    Goedzo
    Want er word niet gewisseld^^

    Kiss

    Eeeuhm wat moet je weten?? x'D


    *He's the one.

    Oowjah

    Rol;
    Plaatje;
    Tekstje;
    Wat vind je va het idee;
    Wat vind je van MOI;

    Rol; Die ene die ej zei x'D

    Plaatje; http://www.teenhollywood.com/wallpaper/400x300/358/willa-holland-wallpaper.jpg

    Tekstje; Hoi ik ben Charissa 17jaar. Ik ben het typpe ego, bitchy en lief. Ik hou van shoppen en uitgaan. Ik doe aan drummen en ik dans in competitie. Ik heb een hekel aan Nerds en Huppels. Ik moet gaan nu ciao.

    Wat vind je va het idee; Super

    Wat vind je van MOI; JIJ vet geile sex zijn!!!


    *He's the one.

    Yay ik heb gustav ,
    I love You <3333333 ;3333

    THNX VOOR DE PRACHTIGE ROL LIEFORD LAAT JE ME WETEN ALS DE EERSTE EROP STAAT?


    Take My Hand Take A Breath ...

    THNX voor de zupper rol!!!
    Will je laten weten,, waneer het eerste deel er op staan?! [A]


    Dunno ><