• Habe ein neuen idee^^ E ik heb rollen nodi!

    Jess is een normaal meisje maar ze voelt zich niet echt zelfverzekerd in haar vel. Dat komt allemaal doordat ze wat bredere cups heeft dan haar vrienden. Als ze op een dag de moed heeft om met een programma mee te doen waardoor je zelfverzekerder word en ze word itgekozen uit de honderden andere meisjes. Samen met een homo gaat ze opzoek naarhaar zelfverzekerheid. Eenmaal ze echt super zelfverzekerd is mag ze een fotoshoot doen en word z daarvoor helemaal restyled. Ondertussen zijn zij&die homo eigenlijk al zowat BF's geworden en blijven ze dat ook. Als de jongen naar haar komt, die homo dus zegt hij of beter vraagt hij of ze de fotoshot naakt wil doen zodat er de zelfverzekerdheid echt afstraalt [/Nee dit word geen porrno!] Uiteindelijk doet ze het en komt ook die affiche waar ze zo opstaat op het straat t hangen. Aan elke voorbijganger moet ze vragen of ze er goed uitziet en dankomt ze die ene jonge tgen. Hij zegt dat ze er heel goed uitziet en van die shiit enzoo en ze praten nog wat. Uiteindelijk klikt het wel tussen hun en wisselen ze telefoonnumers enzoo. Hoe loopt dat af...

    Werkt met verrassingen.

    Verrassing;
    1; BEZET By; xTINKERBELL
    2; BEZET By; PersianQUEEN
    3; BEZET By; HoneyPoepx3
    4; BEZET By; BiLlPrInCeSs
    5; BEZET By; DeadPrincess
    6; BEZET By; MILLIONAIRx3
    7; BEZET By; LOLLIPOPx
    8; BEZET By; KimFootball
    9; BEZET By; TOMSDICK


    xxxxxxxxx

    1=Latere BF hoofdrol+Eerste vriendin Bill+Latere Vriendin Alex Evans
    2=Vriendin Andreas
    3=Vriendin Tom+Latere BF hoofdrol
    4=BF Bill&Tom
    5=BF Gustav&Georg
    6=Vriendin Gustav
    7=Hoofdrol+Latere vriendin Bill
    8=Vriendin Georg.
    9=1ste vriendin Tom+Latere BF ToHo

    Iedereen blij?
    Goedzo
    Want er word niet gewisseld^^

    Kiss

    verassing 1,info komt^^


    Lalalalalalalala.

    Rol; 6 of 8
    Plaatje; http://farm3.static.flickr.com/2118/2482854149_8281994f29.jpg
    Tekst [Min. 8 regels!]; Hoii,ik ben dus Kim en 16 jaar oud en ik hou heel erg veel van shoppen ne vrienden enzo. ik ben best wel lang en best dun maar dat boeit niet ceht hé? Ik ben misschien wel een huppelkut,Ik ben WEL aardig.' Veel jongens zijn verliefd op me maar ik ben liever vrienden met ze enzo. Mijn muziekstijl is alles want ik vind alles leuk om te luisteren. Ik ga maar weer is hé Scheetjes van me. DOEI!!
    Wat vindje van het idee; Vet en sexy
    Wat vind je van MOI; Geweldige vriendin en lekker chil.

    Ike ike ike!!! *Springt hieperin de lugt in hoop dat ze rol krijgt,, mag ik Verassing 4 ?! [A] INfo komt zo


    Dunno ><

    Rol;
    4 [A]
    Plaatje;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Tekst [Min. 8 regels!];
    Hoii,,Hoii ik ben Elle en huppel al 1 jaartjes over dezel aarde rond, en ik moet je zeggen ik heb het hier best naar me zin. Ik lief mijn Vrienden, Mijn Gitaar, Bubbelgum en Lolly's ik haat, Spinnen,, Insecte Huppelkutten, en niet te vergeten Clown's! Ik ben Een lief meisje, Spontaan, aardig Druk, snel op me teentjes getrspt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe. Als je nog iets wil weten zeg het me ;)
    Bye XXx
    Wat vindje van het idee;
    Leuk!! Orsineel
    Wat Dat je te goed ben in verhallen verzinnen@@ en je gewoon heerst!


    Dunno ><

    Rol; Verassing 3

    Plaatje; http://nl.tinypic.com/view.php?pic=1y2z3o&s=4

    Tekst [Min. 8 regels!]; hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel

    Wat vindje van het idee; ik vind het een supper verhaal;)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Rol;
    Verassing 2,3,4,5,6, xD
    Plaatje;
    In myn FB Schatz ;)
    Tekst [Min. 8 regels!];
    Hello Sweetypops.
    Myn naam is Rose en ik ben 16 jaar jong. Ik heb geen hobby's en die wil ik ook niet hebben :P Wat je hebt er toch niks aan! Ik heb 2 huisdieren, 2 lieve puppy's maar ik heb ze nog geen naam gegeven. Ik heb ook 1 oudere broer, Ismail die eigenlyk voor de rest tóch niet boeit. Want ik boei he ;). Meer heb ik niet te zeggen. Soo Byee!

    Wat vindje van het idee;
    GEWELDI
    Wat vind je van MOI;
    GEWELDIG
    HOT
    GRAPPIG
    LIEF
    DE BESTE
    LIEF
    LIEF
    LIEF
    MOOI
    xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol;Verassing 1
    Plaatje;KOMT
    Tekst;
    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen.Ik kan ook best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3
    Idee;GEWELDIG
    Jou;VET SEXY GEIL KIEND ;3


    Lalalalalalalala.

    Rol; Verassing 3

    Plaatje; http://nl.tinypic.com/view.php?pic=1y2z3o&s=4

    Tekst [Min. 8 regels!]; hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel

    Wat vindje van het idee; ik vind het een supper verhaal;)



    oeps was wat vergeten:$

    Wat vind je van MOI: aardig lief (A)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Rol; Verassing 1,2 of 3

    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/tayden%20toxic/letsburnthishousedown/Tayden%20Toxic/tayden39.png?o=3

    Tekst [Min. 8 regels!];

    Heeey Liefords ~333

    Ik ben Tayden en 17 jaar geleden op deze aardbol gesmurft. Dat was dus de gelukkigste dag van de Smurfen ^-^. Ik ben een persontja die niet op haar mondje is gevallen, dus kom maar op x3. Maar ook heel erg lief kan zijn :3. Ik heb een obsessie aan Bubbelgum en aan RedBull. Zonder dat spul kan ik niet leven :3. Dus pak het niet af please x3. Ik heb dan wel weer een hekel aan : Als ik geen bubbelgum&RedBull meer heb, Arro', Levende Barbie poppen, en onhumoristische mensen!
    Verder boeit mijn leven niet echt.

    Bubaaaay ~333


    Wat vindje van het idee; Ik vind het een supper origineel idee, je bent dus de eerste met zo een idee _O_

    Wat vind je van MOI; Jij ben een sweet girl _O_, en een ZORNIK FREAK _O_


    Take My Hand Take A Breath ...

    Rol; verassing 5 ^^
    Plaatje; http://th01.deviantart.com/fs19/300W/f/2007/255/d/0/mixed_pinks_by_miss_mosh.jpg
    Tekst [Min. 8 regels!];
    Hoii sgattiez <33.
    Ik ben Moïra en 17 jaartjes oud. Ik woon samen met mijn vriendin in een appartementje in de stad. Samen hebben we een hondje Grace. Ik ben een lief meisje, die zeker niet op haar mondje is gevallen. Mijn ouders hebben me in de steek gelaten op mijn 16e. Twee jaar heb ik anorexia gehad, maar ben er nu gelukkig over. Natuurlijk let ik nog op wat ik eet, maar ik ben van mijn ziekte af. Doordat mijn ouders vonden dat ik hun leven heb verwoest, hebben ze me op straat gezet. De rest is niet echt zo boeie, dus TOEDLZ~
    Wat vindje van het idee; Super! ^^
    Wat vind je van MOI; Euhm, ken je niet echt :$

    Wil je me laten weten als ik de rol heb of niet? ^^ thq! JijEenSgatZijn :P


    What you see, is what you get.

    niet meer?

    IK WIL OOOOK !!!

    niet meer?

    Ik vind dat al veel mensen zich hebben opgegeven en anders doe je toch aan vriendenpolitiek xD

    Rol; Mag ej zelf weten ^^

    Plaatje;

    http://s198.photobucket.com/albums/aa243/paramore94/?action=view¤t=s1ti06.jpg

    Tekst [Min. 8 regels!];

    Hii,

    Ik ben hier z'n 17 jaar geleden op de aarde belandt en kreeg de naam Roxy.Ik woon in duitsland samen met me ouders en broer.Verder doe ik nog graag drumme en skate.Ik rij ook graag rond op em Roze scooter die ik kreeg met m'n 16e.We zijn eigelijk best wel rijk door de kledinglijn van em moeder, Dior.Nou dit ben ik dus,

    Bubaai x33

    Wat vindje van het idee; Leukkk <33

    Wat vind je van MOI; SUPER IK LIEF JOUw . Je weet toch ^^

    xD ANNELIESJUUUUUUU x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3