• Haaii kidz<3
    Ik heb kinda een nieuw idee en ik weet niet of het goed is. Als het goed is komen er misschien rollen dat weet ik nog niet echt zeker. maar ach, hier komt ie.

    Jess is een normaal meisje maar ze voelt zich niet echt zelfverzekerd in haar vel. Dat komt allemaal doordat ze wat bredere cups heeft dan haar vrienden. Als ze op een dag de moed heeft om met een programma mee te doen waardoor je zelfverzekerder word en ze word itgekozen uit de honderden andere meisjes. Samen met een homo gaat ze opzoek naarhaar zelfverzekerheid. Eenmaal ze echt super zelfverzekerd is mag ze een fotoshoot doen en word z daarvoor helemaal restyled. Ondertussen zijn zij&die homo eigenlijk al zowat BF's geworden en blijven ze dat ook. Als de jongen naar haar komt, die homo dus zegt hij of beter vraagt hij of ze de fotoshot naakt wil doen zodat er de zelfverzekerdheid echt afstraalt [/Nee dit word geen porrno!] Uiteindelijk doet ze het en komt ook die affiche waar ze zo opstaat op het straat t hangen. Aan elke voorbijganger moet ze vragen of ze er goed uitziet en dankomt ze die ene jonge tgen. Hij zegt dat ze er heel goed uitziet en van die shiit enzoo en ze praten nog wat. Uiteindelijk klikt het wel tussen hun en wisselen ze telefoonnumers enzoo. Hoe loopt dat af...

    Goed idee?
    Jaah ToHo komt hierin voor!

    xxx

    DOEN ANNELIES KOP !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    goed iedee:D


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    NOG?

    heb je hem al gemaakt (a) ?
    xX.

    Oeh yeah! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    DOEN


    Gilles (ll)

    Doen !!!

    Nog?

    Het klinkt gaaf!
    Totdat ze die jongen tegenkomt XD
    misschien moet je daar wat anders voor verzinnen?
    Dat die jongen een loverboy is ofzoiets?
    xxxx ^^


    Life is hard and then we die