• Dat je niet de hele tijd berichtjes moet sturen ,
    maar dat je dan gewoon tegen elkaar kan praten zoals op msn bijv.


    Here I Am

    dan kun je beter je msn geven


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    dan kun je beter je msn geven

    ben k helemaal mee eens

    maar als je geen msn hebt?


    Here I Am

    daar benek nu met eens. Chatten op quizlet zou veel handiger zijn!

    leuk idee!!


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    ja dat lijkt me leuk ik hoop dat meer mensen het hier mee eens zijn...

    Het is zeker een leuk idee en ik heb er ook een hoop mailtjes over gekregen om het in te voeren.

    Helaas ontbreekt het Quizlet.nl aan de middelen om een chat te maken die 24 uur per dag bemand is door iemand die de boel in de gaten houden.

    Er komen hier veel (jonge) kinderen en daarom is het niet verstandig om een chatbox te hebben.

    Ik zit nog te denken aan een andere oplossing.


    Dit is mijn signature...

    Het is zeker een leuk idee en ik heb er ook een hoop mailtjes over gekregen om het in te voeren.

    Helaas ontbreekt het Quizlet.nl aan de middelen om een chat te maken die 24 uur per dag bemand is door iemand die de boel in de gaten houden.

    Er komen hier veel (jonge) kinderen en daarom is het niet verstandig om een chatbox te hebben.

    Ik zit nog te denken aan een andere oplossing.


    doe dan chat vanaf 12 jaar ofso?

    maar als je geen msn hebt?


    Dan maak je er toch een? Zo moeilijk is het niet.. En als je het niet mag installeren van je ouders dan ga je gewoon op e-buddy.. zo moeilijk is dat niet..

    Ik vind een chat ook wel leuk. Je kan natuurlijk elkaars msn vragen, maar via de chat leer je meer mensen kennen! =)

    Maar het kan ook zo zijn dat het juist niet zo gezellig wordt, want je hebt de TH-fans, je hebt hier ook een paar haters, mensen die zich dood-ergeren aan die TH-hype, mensen die het vooral gezellig willen houden. Dat botst als een stuiterbal op mijn broertjes kop! Dan kan je beter msn vragen, zodat je het zelf veilig kan houden^^

    Er kunnen ook toch gewoon kamers komen?? Moet je er niet in 1 gaan zitten dat je toch niet leuk vind.

    Het is zeker een leuk idee en ik heb er ook een hoop mailtjes over gekregen om het in te voeren.

    Helaas ontbreekt het Quizlet.nl aan de middelen om een chat te maken die 24 uur per dag bemand is door iemand die de boel in de gaten houden.

    Er komen hier veel (jonge) kinderen en daarom is het niet verstandig om een chatbox te hebben.

    Ik zit nog te denken aan een andere oplossing.


    ja, idd, maar je kan hem ook van 3 tot 10 uur open hebben. eerder is er toch haast nooit iemand online..


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Kunt ge ook ni gwn chatte me alleen degene die u vrienden zijn?
    Die hebt ge zelf als vriend gekozen, dus ze zulle u ni beginne uitschelden, en meestal hebbe de Th-fans Th-fans als vrienden en de Haters hebben haters als vriendeh dus...
    iets om over na te denke?
    Xx


    everybody needs a song.

    Leuk bedacht, maar helaas is dat bijna niet te programmeren.

    Er wordt momenteel hard gewerkt aan een algemene chatbox die alleen tijdens bepaalde uren open zal zijn.

    Het is nog even wachten tot alles helemaal werkt.


    Dit is mijn signature...