• Ik ga samen met Louistastic een onbekende personen story schrijven.

    Camille speelt in een toneelstuk van haar toneelvereniging. In de laatste scéne valt ze van het podium. Door deze val verwart ze haar eigen leven met het personage dat ze speelde in het toneelstuk. Doordat de personages veel van elkaar verschillen, komt ze soms heel brutaal of gemeen over. Terwijl ze eerst juist een erg verlegen meisje was...


    Doen of niet doen:
    Titel:
    Ideeën:
    Waarschuwen?:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Natsu schreef:
    Zeker doen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Iedeen voor het verhaal zelf bedoel je?
    Misschien moet je haar ouders haar naar het pysichiater laten sturen wwaar ze iemand leert kennen die haar help en een groot deel van har leven gaat beinvloeden.
    Maar ik denk dat je beter zelf kan bedenken waar het over gaat, het is jullie verhaal.
    Wanneer beginnen jullie?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Het is wel ons verhaal, ja. We hebben ook al wel iets in ons hoofd, maar wilden jullie ideetjes wel eens horen. We beginnen pas als we veel hoofdstukjes.op voorraad hebben. Vijf hoofdstukjes ongeveer exclusief proloog.

    uhm naam van het toneelstuk of naam van haar personage? Owja en zeker doen! Ik ga nu slapen:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Lijkt me een leuk verhaal (Wil je waarschuwen?)
    Iets van Double life, als titel? Maar the Switch, of Personality Switch vind ik ook erg sterk! (Deze waren al genoemd geloof ik)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 12:34 ]

    Ik hou van alle mensen die zo positief reageren op ons idee (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    Ik hou van alle mensen die zo positief reageren op ons idee (':


    Ik ook <3

    Meer ideeën?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik denk niet dat er nog iemand is die hier reageert;P Maar we weten nu wel wie we moeten waarschuwen (: