• Van de buitenkant kan je niet zien of iemand gelukkig is of niet. Je kan niet zien of iemand misschien een verhaal te verbergen heeft achter die eeuwige glimlach. Bij deze story kan jij je verhaal doen, of de verhalen van anderen lezen.

    Wil jij jouw verhaal terugzien in deze story? Stuur mij dan een privébericht met daarin je (schuil)naam, geslacht, leeftijd en hetgene wat je kwijt wil. Dit kan echt vanalles zijn, het hoeft helemaal niet iets groots te zijn. Zo lang het maar iets is wat jij hebt meegemaakt of iets waar jij mee zit. Let op, je verhaal moet minimaal 200 woorden zijn.

    http://www.quizlet.nl/stories/85673/deel-jouw-verhaal

    p.s. Ik heb geen idee of dit wat wordt, misschien stuurt wel helemaal niemand iets in. Maar ik ga het gewoon proberen (:


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

    Bestaat dit niet al...?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Bestaat dit niet al...?


    oh shit. Dat zou best kunnen..
    Als het zo is delete ik deze wel.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 18:36 ]


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

    Hoeft niet, je kan best twee verhalen hebben lopen waar mensen hun verhaal inzenden :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Het zou goed kunnen dat er al zoiets bestaat, maar opzich is het best een goed/leuk idee. Misschien stuur ik mijn verhaal nog wel in, hoewel dat waarschijnlijk heel lang wordt haha.


    The universal language of art.

    BIEBERCREW schreef:
    Het zou goed kunnen dat er al zoiets bestaat, maar opzich is het best een goed/leuk idee. Misschien stuur ik mijn verhaal nog wel in, hoewel dat waarschijnlijk heel lang wordt haha.


    Het maakt niet uit als het niet heel lang is hoor. Ik ben al lang blij als iemand iets stuurt!


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.