• Vanochtend stond ik opeens in de top 5 van de quizjes en nu sta ik mooi met een voorsprongetje op nummer één. Ik vind dit echt fantastisch, want ik sta zo goed als nooit in de top en ik heb mijn quiz zelf nog niet gepromoot. En al die lieve reacties zijn super. Ik ben normaal niet zo'n fan van de top, maar dit vind ik gewoon eens genieten. Ah bedankt, bedankt, bedankt usertjes. You've made my day!

    Heb jullie al eens in de top gestaan of wat heeft vandaag je dag goed gemaakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh, mijn supermelige HP Harry Potter quizzen staan altijd in de top *O*
    nog nooit met story in de top gestaan, whatever
    Maar gefeliciteerd:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ooit eens 2de, en nu ben ik gelukkig omdat het verlengd weekend is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    We Are The In Crowd was vandaag op tv en dan maakte ook wel mijn dag.

    Marling schreef:
    We Are The In Crowd was vandaag op tv en dan maakte ook wel mijn dag.
    OOOOOOOOOOOHHHH interessant. Met Kiss Me Again ofzo?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...) OOOOOOOOOOOHHHH interessant. Met Kiss Me Again ofzo?

    Ja en ik riep constant Aww Aww Aww. Mind you, het was in een broodjeszaak en de mensen staarden.
    But Taylex.

    Ik heb een paar keer met mijn quizen in de top gestaan. Met een story maar 1x, maar dat maakt mij niet zoveel uit haha.
    Maar leuk voor je!


    Tell me about it, stud.

    Marling schreef:
    (...)
    Ja en ik riep constant Aww Aww Aww. Mind you, het was in een broodjeszaak en de mensen staarden.
    But Taylex.
    Haha geniaal. Zal wel door Alex komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goldenblatt schreef:
    Ik heb een paar keer met mijn quizen in de top gestaan. Met een story maar 1x, maar dat maakt mij niet zoveel uit haha.
    Maar leuk voor je!
    Het is ook vooral door de lieve reacties die ik van sommige krijg, maar die top zorgt er nu even voor dat ze blijven komen en dat is gewoon tof. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een verhaal van me heeft eens in de top gestaan, vond ik ook wel leuk (:
    Mijn dag is goed omdat ik er achter ben gekomen dat ik ben aangenomen op het Zadkine College en omdat ik het examen van vandaag heb overleefd!


    Believe in yourself.

    gefelisiteerd, super leuk voor je.
    Ik stond een paar keer in de top quizzen op 1 ook op 2,3,4 en 5 trouwens.


    -

    Jaaaaaaa, met Mede Mogelijk Gemaakt Door Quizlet! Daar was ik echt superblij mee!
    En ik heb met twee of drie quizzen ooit eens in de top gestaan...


    Deep inside, I've never felt alive

    Een paar keer met verschillende quizzen en één keer met The Potters op de vierde of vijfde plek bij de Top Stories, geloof ik, maar dat is al heel lang geleden. Ik heb wel nog wat vaker met stories ergens in de top tien of twintig gestaan, maar die staat natuurlijk niet op iedere pagina.

    Anyway, gefeliciteerd. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fan of niet, het is altijd heel speciaal om in de top te staan, gefeliciteerd! (: Ik heb zelf nog nooit in de top gestaan, en dat maakt mij niet heel erg uit, we zien wel. Mijn dag is top omdat ik nu zeker weet dat maar 37 voor Dr. Martens goed is en ik nu op Marktplaats ze kan kopen [voor minder]. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb 3 keer in de top gestaan. (: Twee keer op nummer 1 en een keer op nummer 3, was ik heel blij mee!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb met mijn twee quizzen regelmatig op nummer één gestaan, of lagere positie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!