• Heey mede schrijvers :)
    Ik heb een problem...
    Ik wil een nieuw verhaal maken alleen ik schrijf veel liever dan ik typ. Ik hen typecursus gedaan en ik was sneller met typen dan dat ding aan kon dus aan de snelheid licht het niet (juist niet).
    Ik weet niet waarom maar ik schrijf gewoon veel liever op papier. Geen probleem zul je zeggen, maar ik wil het verhaal graag op quizlet zetten ;)
    Ik haat het ook om het weer over te typen, dus... Vroeger vond ik typen makkelijker dus ti's nog al vaag.

    Ik weet het is ene flut probleem en flut topic maar ik wilde het kwijt. Zijn er mensen die dit ook hebben of die tips hebben om het typen "aantrekkelijker" te maken ? Zelf zou ik niet weten hoe.
    Misschien ben ik well de enige :O nouja dan weet ik dat ook weer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Je kunt ook foto's maken, en die op Quizlet zetten? Als je handschrift leesbaar is :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als je geschrift leesbaar is wil ik het wel voor je typen (: ik doe namelijk niets liever.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zou het zelf niet weten, want ik tik namelijk liever. Misschien om dat er geen grammatica en spelling controle zit op papier en dat heb ik zeker weten nodig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kan wel effe hier testen of mijn handschrift leesbaar is. Ik vind van wel. Dit is een ander verhaal hoor maar even als voorbeeld. Ik kan ook mooier schrijven maar dit is mijn normale verhaal schrijf handschrift.
    Ik maak effe foto als het lukt en zet em er zo neer. Tips zijn natuurlijks altijd welkom :D

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 20:40 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    RainbowShine schreef:
    Ik zou het zelf niet weten, want ik tik namelijk liever. Misschien om dat er geen grammatica en spelling controle zit op papier en dat heb ik zeker weten nodig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kun je het niet gewoon scannen?


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ken het, ik vind schrijven ook prettig maar door erfelijke reumatoïde atritis kan ik heel weinig achter elkaar schrijven, mijn hand kan daardoor de hele dag pijndoen en gaat typen veel beter.


    Your make-up is terrible

    RainbowShine schreef:
    Ik zou het zelf niet weten, want ik tik namelijk liever. Misschien om dat er geen grammatica en spelling controle zit op papier en dat heb ik zeker weten nodig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik schrijf zelf ook liever, maar ik kan gelukkig ook best snel typen. (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    misschien omdat bij het typen een klein foutje niet al teveel uitmaakt?


    -

    Gewoon schrijven als jij dat fijner vindt, als je het op Quizlet wilt zetten zijn die vijf minuutjes per hoofdstuk om het over te typen dan een kleine moeite daarvoor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Typen gaat bij mij altijd veel sneller, anders denk ik te snel om alles op te kunnen schrijven. Maar inderdaad, een fout maakt veel minder uit als je het typt, en het is veel makkelijker om het verhaal van je hoofdstuk achteraf nog even te veranderen als je er toch niet helemaal tevreden over bent. Als je het schrijft, moet je het dan helemaal overnieuw doen.

    Maar als jij het prettig vindt om het gewoon te schrijven, moet je dat gewoon doen. Gewoon doen wat het prettigste werkt.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 20:53 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    xJohnnyDepp schreef:
    Ik kan wel effe hier testen of mijn handschrift leesbaar is. Ik vind van wel. Dit is een ander verhaal hoor maar even als voorbeeld. Ik kan ook mooier schrijven maar dit is mijn normale verhaal schrijf handschrift.
    Ik maak effe foto als het lukt en zet em er zo neer. Tips zijn natuurlijks altijd welkom :D

    Ik zou het niet zo op Q zetten, ik denk dat de meesten - waaronder ik - dat erg irritant gaan vinden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tsja, doe wat jij het fijnst vindt.. ^^ Als ik snel schrijf, schrijf ik heel slordig dus ik schrijf meestal wat langzamer zodat het mooier wordt, en bovendien kan ik veel sneller typen dus dat is handiger voor mij. :'D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Cloelia schreef:
    Gewoon schrijven als jij dat fijner vindt, als je het op Quizlet wilt zetten zijn die vijf minuutjes per hoofdstuk om het over te typen dan een kleine moeite daarvoor.


    Dat probeer ik echt al heeel erg lang... sorry maar dan dwaal ik af, ben nogal vaag daar in.

    hier een plaatje van een deel van een verhaal van mij, gewoon om te kijken of het leesbaar is.



    Sorry voor de vage tekening bovenin, als ik effe moet nadenken hoe ik het ga opschrijven dan teken ik altijd. Ik zal, als Frodo het voor me overschrijft/ik foto´s maak op q, dan zal ik geen tekeningen er bij maken omdat het anders onleesbaar is xD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel