• Waarom is het topic van dat meisje gesloten dat morgen niet meer leeft??
    waarom mogen we niet van haar verhaal over zayn genieten??waarom niet?? ik kan hier nog zoveel over zeggen. aan de ene kant begrijp ik het ook wel,maar toch..
    kan iemand haar verhaal niet afmaken??
    het spijt me als jullie dit hier niet willen. I ben nogal verontwaardigd hierdoor. Ik typ dit nu op mn mobiel,dus ook sorry voor eventuele spelfouten. maar zij zette mij weer aan het denken hoe blij we moeten zijn met ons leven. En dit wou ik even zeggen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Santos schreef:
    (...)

    Ooooh, ik dacht dat ze zelfmoord bedoelde.


    Nee, ze was ernstig ziek en er was iets met haar hart of zo waar ze binnen de 3 dagen aan zou sterven. Er zou iets open scheuren of zo.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Thirlwall schreef:
    mogen dit soort topics wel
    maar, ze had het gefaket, dus dan wordt je geband en kun je niks meer van die persoon lezen.


    nee, het mag niet.
    Als je een vraag hebt over een geband user moet je het aan een mod ofzo vragen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 20:31 ]


    -

    BKopenwater schreef:
    (...)

    Nee, ze was ernstig ziek en er was iets met haar hart of zo waar ze binnen de 3 dagen aan zou sterven. Er zou iets open scheuren of zo.


    Maar als het fake zou zijn, wat ik dus hier heb gelezen dat het is, snap ik wel dat ze geband wordt en als je geband wordt, kun je dus niets meer van die user lezen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    BKopenwater schreef:
    (...)


    Ja, mss voor meer lezers?? Geen idee, maar ik heb het hoodfstuk gelezen en het was echt erg. Ik kreeg er tranen van in m'n ogen en heb echt zitten wenen. Sorry maar dat schrijf je niet voor de "grap" vind ik.


    Nee, en daarom vind ik 14 dagen geband te kort.
    En ik vind zoiets niet kunnen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Maar zoiets fake je toch niet? want als dat zo is word ik kwaad


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vragen over zulk soort dingen mag je altijd in een PB naar een mod toesturen, maar gelieve het niet in een topic te vragen; slotje.


    "I shut my eyes in order to see.'