• Oke ik ga even mijn hart luchten hier hoor!

    Ik denk 1,5 / 2 jaar geleden ongeveer ging ik op vakantie. Ik liep daar dus elke keer een jongen tegen het lijf die ik laat maar zeggen wel zag zitten.. De tweede dag van de vakantie kwam ik er dus achter dat zijn huisje pal voor ons blok huisjes stond. *Le me deed een blijheidsdansje*. Die avond gingen we eten in het restaurantje waar hij blijkbaar ook at toen. We staarde elkaar dus best wel aan.. Die zelfde avond werd ik gebluetoothed tijdens dat ik aan het tekenen was op het bankje voor zijn huisje (Ja de nieuwe vorm van communiseren ^^). We raakte dus in de praat door elke keer de bluetoothnaam te veranderen en zo vroeg hij dus ook mijn nummer en of ik zin had om even met hem rond te hangen. Tuurlijk roept je ma je dan op dit soort momenten naar binnen... We smste die nacht nog en hij leek me heel aardig en leuk. De volgende dag, heel kut, gingen wij het dorp uit. Dus ik nog met Joeri -ik ga gewoon namen noemen anders is het irritant voor mij- gesmst en alles. De volgende dag stond ik op en ging ik me klaarmaken. Plots werd ik dus gesmst of ik zin had om buiten te komen. Ik liep dus gewoon rustig naar buiten en ging tekenen op het zelfde bankje terwijl hij met zijn zusje aan het voetballen was. Ineens zei hij tegen zijn zusje dat ze wel naar binnen kon en kwam hij naast mij zitten. Le me was fet zenuwachtig, ja dat soort dingen heb je als je 13 bent.. We begonnen dus te praten maar toen onderbrak mijn ma dat weer prachtig door te roepen dat we gingen. Heel braaf liep ik terug om mijn spullen te pakken terwijl hij daar nog zat. We liepen richting het zwembad toen ik nog werd na geroepen ; 'Ga je naar het zwembad?'. Ik zei dus heel blij ja terug. Zijn reactie was of hij ook mee mocht. Ja tuurlijk mocht hij dat.. Ik zei tegen mijn moeder dat ze alvast mocht gaan en dat ik wel even wachtte. Nog geen minuut later kwam hij met zijn spullen aan hollen en liepen we richting het zwembad. Beide kleedde we ons aan en liepen we richting het zwembad. Ik was daar dus echt nog geweest en hij elke keer dus hij liet me elke hoek zien en ik moest elke glijbaan uitproberen. We hadden zelfs een gevechtje laatmaarzeggen. Je weet wel dat iemand op iemand zijn schouders zit en een soort van worstelt met de ander. Nou hij wou mij dus heel blij op zijn schouder. Joeri was toen bijna 15 en ik bijna of ik was al 13 en hij was kleiner dan mij! Ik ben daarbij ook niet de dunste of de lichtste.. Dus ik dacht no way, dat gaat zijn dood worden! Dat moment was wel grappig, ook al vertel ik dit allemaal shittie. We hebben ook nog mijn neefje overgegooid, die nu btw helemaal weg is van Joeri (: Oke maar het zwemfestijn is nu afgelopen. In het zwembad begon ik hem dus echt leuk te vinden en was ik dus echt ieeel hoteldebotel over hem! Na het zwemmen gingen we weer terug en ging hij zijn spullen terug brengen en zijn Nintendo halen (I know, kindertimes maar Mario blijft geweldig!). We tegen mekaar gelegen en dat soort dingen. Maar die dag was dus de laatste dag! Het was dus iets van elf uur s avonds toen hij echt moest gaan. We hebben wel afscheid genomen maar dat werd weer onderbroken door mijn moeder.. Niet eens een kus of knuffel ofzo alleen een gehaaste doei. Ik smste hem dus later die nacht dat ik vroeg op zou staan om hem een serieus gedacht te zeggen maar toen ik op stond (8 uur) kon ik wel huilen want hij was al weg. Ik heb hem nog geprobeerd hem te smsen maar mijn btg was op. Ik had dus echt een rotgevoel die dag en ben meteen toen ik thuis was contact met hem gaan zoeken. Ik miste hem echt en ik vond hem ook echt leuk! Ik heb echt duizend keer sorry gezegt voor dat het afscheid zo verpest was.
    BOEM! We kregen steeds meer ruzie en afstand van elkaar gewoon omdat ik belgisch niet helemaal kan verstaan ;$ Ik voelde me rot en lullig tegen over hem.. DAMN WAT EEN LANG BERICHT ZEG! Oke ik rond het af! Elke keer als hij alsnog tegen mij praat draait mijn maag echt 10 rondjes of zo en wordt ik helemaal gek. Ik heb me er een tijdje overheen gezet maar net begon het weer. We hadden een doodnormaal gesprek en ik vroeg of hij dit jaar weer naar dat park ging etc etc. Hij reageerde overal op en mijn mag begon weer raar te doen. Le me is still not over him! Oke ik voel me nu heel raar want dat is dus 1,5 / 2 jaar geleden geweest en ik voel me nogsteeds zo over hem, elke keer weer! Vergeten is geen optie.. Ja dit klinkt echt heel erg kinderlijk vind ik zelf.. en dit is echt een hele lange tekst en jullie denken nu je bent nog maar 14, bijna 15 kind! Genoeg liefdes om te komen en te gaan! Maar ik kom dus echt niet over hem!
    Ik moest dit even kwijt en bedankt dat je het las (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Het is maar een vakantieliefde. Dat gaat wel weer over. Je hebt het beeld van hem nu geïdealiseerd en dus geen realistisch beeld.
    Vergeet hem gewoon, echt waar.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 23:27 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind dat 'Le me' nogal vervelend.

    Maar misschien kun je alsnog contact met hem houden en eens afspreken? Want het is toch duidelijk dat je verliefd op hem bent en het lijkt ook dat hij jij ook leuk vindt. Je kunt het altijd proberen vind ik? (: Volgens mij klopt er van mijn reactie helemaal niks.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 23:34 ]

    AFIL schreef:
    Ik vind dat 'Le me' nogal vervelend.

    Maar misschien kun je alsnog contact met hem houden en eens afspreken? Want het is toch duidelijk dat je verliefd op hem bent en het lijkt ook dat hij jij ook leuk vindt. Je kunt het altijd proberen vind ik? (: Volgens mij klopt er van mijn reactie helemaal niks.


    Ja hè?! Dat le me is gewoon een verslaving van me geworden! Ik irriteer me eraan.. Only problem is dat ik in NL woon hij in België en dat hij me echt totaal niet meer ziet zitten.. Dit is bijna 2 jaar geleden gebeurd lieve schat ahah. Nou daarvoor ga ik niet naar België reizen. Ik heb um wel een keertje een beer gestuurd (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.