• Hypnotized (16+)

    Zij wilde altijd al iemand hebben die alleen om haar gaf en naar het einde voor de wereld zou gaan voor haar, om daarna terug te komen. Iemand die de grond onder haar voeten aanbad en haar de hemelen in prijsde. Tot ze die persoon ook daadwerkelijk vond … Toen wenste ze dat ze daar nooit aan gedacht had.

    Shorty story
    Thriller/horror
    Romantiek/Erotiek

    “Be carefull what you wish for, because you might just get it.”

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 19:48 ]


    Til hug og blod.

    Tchaikowski schreef:
    Nou, dan ken ik het gewoon nergens van. :P
    Ik ga strakjes je nieuwe hoofdstuk lezen, eerst opdrogen en mezelf verwarmen van de stortbui waarin ik naar huis toe moest fietsen... >.<


    Aww, knuffel? Ik ben ook lekker warm. (bloos)
    Ik ga vanavond opbouwen naar de spannende stukken, moet zo eerst aan het koken beginnen. ):
    Meh, ik hou wel van koken, don't get me wrong: Maar ik wil doorschrijven! ;-;


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Aww, knuffel? Ik ben ook lekker warm. (bloos)
    Ik ga vanavond opbouwen naar de spannende stukken, moet zo eerst aan het koken beginnen. ):
    Meh, ik hou wel van koken, don't get me wrong: Maar ik wil doorschrijven! ;-;

    Graag (bloos) Alles is beter dan die stortbui die nu nog steeds bezig is...
    Haha, ik ken het probleem, alleen zit bij mij huiswerk in de weg...


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Graag (bloos) Alles is beter dan die stortbui die nu nog steeds bezig is...
    Haha, ik ken het probleem, alleen zit bij mij huiswerk in de weg...


    Heh, huiswerk heb ik nooit problemen mee gehad. Ik deed het gewoon bijna nooit, konden de problemen ook niet ontstaan. *O*


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Heh, huiswerk heb ik nooit problemen mee gehad. Ik deed het gewoon bijna nooit, konden de problemen ook niet ontstaan. *O*

    Je klinkt als mijn broer, haha. Maar die heeft het uiteindelijk toch wel gehaald... ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Je klinkt als mijn broer, haha. Maar die heeft het uiteindelijk toch wel gehaald... ^^


    Ik ook. ;]
    Ik mis wel één certificaat om een geldige starterskwalificatie te hebben, maar ik krijg nu via twee banen een opleiding aangeboden en wil sowieso nog studeren in de toekomst. Mijn situatie ligt wel deels ander door een moeilijk verleden en speciaal onderwijs, maar vooralsnog ben ik goed terecht gekomen. :]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 16:02 ]


    Til hug og blod.

    Deel 6


    Til hug og blod.

    Oh wat ben ik blij dat jij weer aan het schrijven bent. :3


    -

    Genius schreef:
    Oh wat ben ik blij dat jij weer aan het schrijven bent. :3


    Hehe, thanks babe. <3 Ben zelf anders ook wel blij dat het weer een beetje lukt. Het zijn over het algemeen vooral kleinere ideeën, die ik 'even snel' uit wil werken om weer wat meer ruimte in m'n koppie te creëren voor andere stof, maar het is heerlijk om lekker bezig te zijn. :]
    Maar ik zie je haast nooit reageren! ;-;


    Til hug og blod.

    Ah onze alheersende meesteres is terug met haar geweldige schrijfsels!


    SLOAN.

    Puss schreef:
    Ah onze alheersende meesteres is terug met haar geweldige schrijfsels!


    Hi babe! *O*
    Senk joe.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Hehe, thanks babe. <3 Ben zelf anders ook wel blij dat het weer een beetje lukt. Het zijn over het algemeen vooral kleinere ideeën, die ik 'even snel' uit wil werken om weer wat meer ruimte in m'n koppie te creëren voor andere stof, maar het is heerlijk om lekker bezig te zijn. :]
    Maar ik zie je haast nooit reageren! ;-;

    Sorry! Ik zal in het vervolg op elk hoofdstuk reageren, ik vergeet dat nogal vaak :3


    -

    Deel 7.


    Til hug og blod.

    Deel 8


    Til hug og blod.

    Deel 9


    Til hug og blod.