• Een paar dagen terug ben ik met school naar Berlijn geweest, en het was echt geweldig. Maar ik was er al een keer geweest, niet dat het er iets toe doet, want dat was al een tijdje geleden.
    In ieder geval, ik heb die stad echt in mijn hart gesloten. Heeft iemand nog een stad in zijn/haar hart gesloten?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Parijs en Barcelona, haha (:
    Nog wel meer, maar deze twee toch wel het echtst


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Praag, sinds ik daar met school ben geweest hou ik echt van die stad en Lyon vind ik ook een geweldige stad (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben eigenlijk in bijna geen echte steden geweest haha. Alleen zo wat in Groningen, Amsterdam, Leiden, Bremen en de ringweg van Praag :'). Als wij op vakantie gaan, gaan we altijd naar wat kleinere stadjes en zo.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Londen, de sfeer & de mensen daar zijn echt super!

    Ik ben vorige week met school naar Barcelona gegaan, echt een super leuke stad. Maar mijn nummer één blijft toch echt Madrid en daarna Rome.
    Onze school ging ook naar Berlijn. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De HAVO van mijn school was vorige week ook naar Berlijn. Lol xD
    Maar er is eig niet echt een stad die mijn hart gestolen heeft, maar dat is nogal logisch omdat ik niet veel in van die grote steden nog geweest ben:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Londen(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Edinburgh, Leipzig en Halle an der Saale heb ik in mijn hart gesloten. Niet omdat die laatste nou echt een toffe stad is... Maar gewoon.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Groningen hehe. (krul)


    -

    Met werkweek? Heel veel scholen kunnen Berlijn kiezen, maar wij dus niet ;s.
    Ik ga in juni met school naar Londen!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    London vond ik wel heel mooi, maar ik weet toch niet zeker of ik er wel zou willen wonen. Van die grote steden zijn mij snel te druk, al wil ik er zeker wel nog een keer heen. Ze hadden daar een geweldige boekenwinkel. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik houd van heel Engeland. Gewoon de taal, de mensen en alles. Maar Eindhoven is wel echt mijn plaats :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Embraced schreef:
    Met werkweek? Heel veel scholen kunnen Berlijn kiezen, maar wij dus niet ;s.
    Ik ga in juni met school naar Londen!


    Nou, je kon kiezen; naar Berlijn of op school 16 uur verplicht in de mediatheek zitten. Haha.
    Wij kunnen niet echt kiezen, maar ja, het was met "werkweek".


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Londen, echt waar! Ik ben er 5 dagen geweest in april en ik mis het zo erg! Ik kan niet wachten om volgend jaar april terug te gaan en dan ook naar een One Direction concert. Het is gewoon echt een geweldige stad, de mensen zijn zo aardig en beleefd, gewoon alles daar is geweldig (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Londen, Madrid, Parijs en Rome.


    Travel far enough, you'll meet yourself